مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: راهنمایی درباره انجمن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درود

1. درسیستم vb پیام های موجود در صندوق پیام خصوصی با تأیید کاربر پاک می شوند حتی اگر یکسال از تاریخ آن پیام گذشته باشه اما تا اینجای کار من با مای بی بی متوجه شدم که پیام های موجود در صندوق دریافت بعد از پاسخ و بعد از مدتی پاک می شوند که شاید به تنظیمات کاربر ارسال کننده وابسته باشه که در نوع خودش جالبه همچنین در vb پیام های پروفایل بعد از مدتی مثلا یک‌ماه به طور خودکار پاک می شوند اما در مای بی بی اینطور نیست. خواستم در این رابطه راهنمایی کنید.

2. در برخی سایت ها مشاهده کردم که هر صفحه از سایت به طور مستقیم قابلیت امتیازدهی از طریق گوگل پلاس دارد.
چطور این قابلیت فعال کنم.

3. اگر سایت و یا انجمن با بازدید خوب می شناسید که بشه در اون تبلیغ انجمن کرد و هزینه دریافتیشون برای تبلیغ مناسب هست معرفی کنید.

باسپاس[/size]
1-پیامها حجمی از دیتابیس رو میگیره که باعث کندی سرور میشه و سرعت سایت رو خراب میکنه واسه همینه که بعد از مدتی پاک میکنن تا سرعت حفظ بشه نه تنها توی مای بی بی بلکه توی وی بی و پی اچ بی بی و .. هم اینکار مفید هست.
2-کد گوگل پلاس یکی از نکاتی هست که توی سئوی سایت یه عامل مخرب حساب میشه و استفاده ازش باعث تخریب نکات گوگل میشه که نداشتنش سود بیشتری داره
3- همین سایت
نقل‌قول: 1-پیامها حجمی از دیتابیس رو میگیره که باعث کندی سرور میشه و سرعت سایت رو خراب میکنه واسه همینه که بعد از مدتی پاک میکنن تا سرعت حفظ بشه نه تنها توی مای بی بی بلکه توی وی بی و پی اچ بی بی و .. هم اینکار مفید هست.
2-کد گوگل پلاس یکی از نکاتی هست که توی سئوی سایت یه عامل مخرب حساب میشه و استفاده ازش باعث تخریب نکات گوگل میشه که نداشتنش سود بیشتری داره
3- همین سایت

سپاس

1. درباره پیام های پروفایل که الان بعد از گذشت حدود دو ماه از ارسال پیام در آن هنوز پاک نشده در مقابل پیام های خصوصی در *صندوق دریافت* فقط این پوشه بعد از مدتی حدود یک ماه پاک شدند
سوالم اینه که آیا پاک کردن پیام از طرف شخص ارسال کننده باعث پاک شدن پیام ها میشه یا اینکه این روش به صورت پیش فرض از طرف سیستم انجمن اعمال میشه.
در مورد قسمت پر رنگ; آیا منظور شما از پاک می کنند اینه که از طرف سیستم انجمن این کار به طور خودکار انجام میشه یا یکجور تنظیم پیش فرض با زمانبندی هست؟

2. با توجه به توضیح شما. پلاگین گوگل سئو نصب و تنظیمات سئوی انجمن انجام شده - پس نیازی به فعال کردن گوگل پلاس نیست.
اگر گوگل پلاس کارایی این چنینی داره پس به چه دردی میخوره و اینکه چرا بیشتر سایت ها آیکون آن را در صفحات فعال می کنند؟

3. سایت و انجمن دیگری اگر مایل بودید از طریق پیام خصوصی معرفی کنید.
چند بار به مدیریت اینجا پیام دادم اما جواب ندادند.
انجمن من هستش که امارش 1700نفردر24ساعت هستش وتبلیغاتم هم هزینش رو هرچقدرراضی هستید میتونید بدید .خواستید تواینجاپیام خصوصی بدید.
1- درمورد اینکه اگر کسی صندق دریاقت یا ارسالش رو رو پاک کنه واسه شما هم که برات دریفات شده یا ارسال پاک میشه باید بگم خیر.این سیستم به صورتی هست که از هر پیام دوتا نسخه ثبت میشه یکی به صندوق ارسال شخص ارسال کننده میره و یکی به دریفات ضخص گیرنده و با پاک شدن هر کدوم اون یکی پاک نمیشه.
2-گوگل این امکان رو فقط از طریق شبکه اجتماعی خودش مجاز میدونه و تمام کدهای گوگل پلاس رو خطا میده مگه اینکه این کد از طریق خود گوگل مطرح شه و در اختیار قرار بگیره که باید جی میل ثبت کنید.
3-توی گوگل سرچ بزنید مطمئنا پیدا میشه.سعی کنید سایتای رتبه خوب رو انتخاب کنید.Heart