مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: سپاس از آقاي نجفي (( GREY WOLF ))
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با سلام و احترام خدمت شما

چند سال بيشتر از ورود دانش اينترنت به كشور ما نميگذره و من وقتي خاطرات خودمو مرور مي كنم روز هايي رو يادم مياد كه تعداد سايت هاي ايراني به تعداد انگشتان دست بود و چيزي بنام طراحي سايت معناي آنچناني نداشت . يه زماني صفحات اينترنتي خارجي رو نگاه مي كرديم و حسرت مي خورديم كه چه طراحي و چه قالبي و ... و آه از نهاد ما بر مي خواست ( 2 تا 3 سال قبل ) اما امروز به شكر خدا موجي از جوانان توانا و باهوش و با غيرت دنياي وب فارسي رو متحول كردند و حالا اين خارجي ها هستند كه بايد انگشت به دهن به كارهاي بچه هاي ما نگاه كنند و حسرت بخورند .

خواستم از همه كساني كه در اين مسير زحمت مي كشند و شب و روزشون رو صرف پيشرفت وب فارسي مي كنند قدر داني كنم و بخصوص از يكي از بهترين و تواناترين طراح ها آقاي نجفي تشكر ويژه داشته باشم .

من تا بحال دو بار به آقاي نجفي سفارش قالب دادم و هر بار از حد انتظار من بهتر بوده كار اين استاد . كار اول ايشون براي من ترجمه يك قالب از وي بي به ماي بي بي بود كه عالي در اومد و كار دوم ايشون هم طراحي يك قالب فوق العاده عالي و سفارشي سازي قالب بود كه به خوبي انجام شد . بطور كلي ميشه گفت من هر كاري از آقاي نجفي خواستم ايشون نميشه و ممكن نيست و ... تو كارشون نبود . قالبي كه اينبار آقاي نجفي طراحي كردند يك قالب هوشمند هست كه با یک متغییر خاص تغيير رنگ ميده و به سه رنگ سبز ، قرمز و خاكستري ديده ميشه . يعني يك قالب هوشمند !

از بقيه اساتيد هم ممنونم و از مديران گرامي اين سايت هم همينطور و همينطور يك تشكر ويژه از استاد زنگنه براي پلاگين هاي خوبشون .
درود

موفق باشید .