مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: بسته بودن سایت و خستگی بر جای مانده
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
درود،
خوشحالم که دوباره هستیم و دوباره در این قسمت برای شما خبری می نویسم.
متاسفانه هر روز که سایت مای بی بی ایران بزرگ تر می شود دشمنان آن نیز زیاد تر می شود.
در طول هفته گذشته هر بلایی که می شد رخ داد تا قسمتی از سایت مارا از صحنه روزگار پاک کند. ولی شاید شانس با ما بود.
در 3 روز آخری که سایت باز بود، تحت حمله یکی از هکر های بزرگ ترکی قرار گرفته بود که گویا در همین زمان هکر بزرگ دیگری از اروپای شرقی در حال کار روی سرور ما بود. حملات هکرها و قرار دادن فایل های ویروسی در سایت از یک طرف ما را با مشکل روبرو ساخت و از طرف دیگر انتقال سایت های این سرور به سرور دیگر مشکل بزرگ تری به وجود آورد که در این بین بنا به دلیلی که ذکر شد اطلاعات زیاد از سایت از دست رفت.
به همین دلیل بیشتر پیوست ها و نمونه هایی که روی سایت قرار گفته بودند در دسترس نیستند. به هر حال شاید شانس دیگری که آوردیم این باشد که نسخه 1.6 به طور رسمی به زودی می آید و بعد از آن اصلا نیازی به پیوست های حذف نشده نخواهد بود. ولی من در پایان هفته جاری پیوست های ضروری از قالب ها و پلاگین های ارزشمند نسخه 1.4 را دوباره قرار خواهم داد.

در کل این مطلب را نوشتم که بگویم،
اگر بخواهیم هر بار شاهد از دست رفتن مقداری از اطلاعات باشیم کار ما به سرانجام خودش نخواهید رسید.
در درجه اول قصد دارم سایت مای بی بی ایران را به یک سرور مجازی درجه 1 منتقل کنم که هزینه آن بسته به نیاز سایت ما دست کم ماهیانه 25 هزار تومان خواهد شد. که من شخصا نمی توانم این مبلغ را پرداخت کنم. اگر چند کاربر در پرداخت هزینه سایت همکاری کنند سهم هرکس بسیار کوچک خواهد شد. مثلا اگر 10 نفر باشیم هر کس ماهیانه 2500 تومان یا روزی 100 تومان می شود.
به هر حال مای بی بی ایران یک سایت درآمد زا نیست و به جایی هم نمی رسد که چنین انتظاری داشته باشیم.
تمام فعالیت ما صرف ترجمه و معرفی و پاسخ به پرسش های کاربر ها می شود و چیزی فراتر از این نخواهد رفت.

اگر فکر می کنید سایت ما می تواند برای ادامه راه مای بی بی در ایران مفید باشد می توانید هر قدر که در توان دارید در ادامه راه ما را یاری کنید.

اگر هم فکر می کنید مفید نبوده، بنده همان طور که به کمک سایر دوستان این سایت را تا اینجا نگه داشته ایم به جلو خواهیم برد. اما من اصلا راضی به انجام کاری بدون کیفیت نبوده ام.

من در طول هفته گذشته که شاهد از دست رفتن بسیاری از تلاش هایم بودم خیلی ناراحت هستم. تلاش هایی که نه برای خودم بلکه برای دستیابی راحت تر شما به آنچه که نیاز دارید انجام می شد و می شود.

آنقدر خسته هستم که نمی دانم چی بنویسم و چی بگویم. Sad

در کل منتظر نظرات شما هستیم تا ببینیم برای حضوری با کیفیت و با اقدار و با درس گرفتن از تجربه ها چه راهی پیش رو خواهیم داشت.

با سپاس از شما Pars
درود
بسیار خوشحال هستم که دوبار مای بی بی ایران سر پا و با قدرت به فعالیت خود ادامه میدهد!
نقل‌قول: در درجه اول قصد دارم سایت مای بی بی ایران را به یک سرور مجازی درجه 1 منتقل کنم که هزینه آن بسته به نیاز سایت ما دست کم ماهیانه 25 هزار تومان خواهد شد. که من شخصا نمی توانم این مبلغ را پرداخت کنم. اگر چند کاربر در پرداخت هزینه سایت همکاری کنند سهم هرکس بسیار کوچک خواهد شد. مثلا اگر 10 نفر باشیم هر کس ماهیانه 2500 تومان یا روزی 100 تومان می ش
من برای حمایت از مرجع مای بی بی ایران امادگی خود را اعلام میکنم!
منظر دوستان هستیم.
سلام بر Pars عزیز و سایر دوستان
من بعد از گذشت ماهها هست که دوباره به سایت سر می زنم که این امر هم به دلیل این هست که به مشکلاتی برخوردم که تا به امروز هم ادامه داره. ولی طی چند روز گذشته که به سایت مراجعه کردم و دیدم که سایت به صورت موقت بسته شده ناراحت شدم و الان که سایت دوباره به فعالیت خودش ادامه داده خوشحالم. آموزش ها و مطالب سایت در طول مدتی که به سایت مراجعه می کردم خیلی از مشکلاتم رو حل کرد و فکر می کنم که الان موقعیتی پیش آمده که ادای دین کنم. Pars عزیز من حاضر به همکاری با شما هستم و می تونی روی کمک من حساب کنی.
دوستانی هم که فکر می کنند این سایت مشکلاتشون رو حل کرده و مفید بوده توصیه می کنم که از هیچ کمکی دریغ نکنند.
با آرزوی موفقیت روزافزون سایت و تمامی کاربران این سایت.
H.Trst
با سلام و تشکر از زحمات بی نظیر مدیر و مسئولین سایت مای بی بی ایران
.
میتونم ادعا کنم که منم حال شما رو درک می کنم. من هم سال قبل اطلاعات سایتی که 1 سال براش زحمت کشیده بودم رو از دست دادم. وضعیت من از شما بدتر بود چون یکروز پاشدم و ادرس سایتم رو زدم. هیچ فایلی موجود نبود ، مثل اینکه اصلا تازه هاست خریده باشی. تا یک ماه اعصابم خراب بود و بیشتر ناراحت سایر کاربرا بودم که اینهمه زحمت کشیده بودن و مطلب گذاشته بودند.
.
حالا هم بپاس تشکر از زحمات شما و فارسی سازی هسته و پلاگین مای بی بی که من هم تونستم انجمن خودم رو دوباره برپا کنم.
.
همینجا آمادگی خودم رو برای کمک به سایت اعلام میکنم تا گوشه ای از زحمات شما را جبران کرده باشم.Heart
.
تشکر از شما ... محمد هستم از اصفهان
درود
علیرضای عزیز درسته که هکرها فایل های بکاپ شما را در آخرین لحظه ویروسی کردند و بکاپ های مای بی بی ایران همگی با مشکل مواجه شدند ، اما این موضوع برای ما هم تجربه ای تلخ بود تا جدا از سیستم های بکاپ گیری دیتاسنتر و بکاپ های کلی سرور ، بکاپ هایی جداگانه هم بصورت تک تک از سایت ها بگیریم. فکر نمی کنم این کار رو هیچ شرکت هاستینگی انجام بده ، اما برنامه بکاپ گیری کامل از تک تک سایت ها رو در چند روز از هفته در دستور کار خود قرار دادیم( جدا از بکاپ های کلی سرور و بکاپ های دیتاسنتر).
شاید این تجربه تلخ ما را بر آن داشت تا به عظمت دیتاسنترها تکیه نکنیم !
درسته که این مشکل برای یکی دو تا سایت اتفاق افتاد ، اما دیتاسنتر هیچ گونه عکس العملی در برابر اعتراض های ما نشان نداد و فقط ما را به سوی قوانین رفع مسئولیت دیتاسنترها هدایت کردند! این قوانین در خیلی از شرکت های هاستینگ هم ارائه شده که به اینصورت است:
(نمونه قوانین از شرکت ایران هاست)
نقل‌قول: بکاپ کامل اطلاعات
در صورت بروز مشکل سخت افزاری روی هارد دیسک های سرور که منجر به تعویض هارد دیسک شود جای هیچگونه نگرانی نیست ما همواره چندین نسخه پشتیبان از کلیه اطلاعات شامل فایلها پایگاه های داده و ایمیلها را بر روی هارد دیسکهای پشتیبان نگهداری می کنیم. همه سرور ها در ایران هاست دارای حداقل دو هارددیسک جهت نگهداری و بازگشت سریع اطلاعات می باشند. این عمل اگرچه هزینه سنگینی را به شرکت وارد می سازد اما باعث می شود تا در هنگام بروز حوادثی نظیر سوختن هارددیسک ، پس از نصب مجدد سیستم عامل ، اطلاعات به سرعت بازیابی شوند و سرویس شما دارای کمترین زمان قطعی باشد.

در جایی دیگر از همین قوانین:
نقل‌قول: سنسخه پشتیبان (Backup)
17.1 به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده ها و فایلها با خود خریداران بوده و همه خریداران می بایست پشتیبان کلیه داده های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای شرکت نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.
17.2 مسئولیت بکاپ گرفتن در سرویس های سرورهای اختصاصی صرفا به عهده خود خریدار می باشد و شرکت در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد
17.3 شرکت جهت امنیت بیشتر، از کلیه از فایلهای خریداران بصورت هفتگی نسخه پشتیبان تهیه می کند. این نسخه پشتیبان حداکثر تا یک هفته نگهداری خواهد شد. نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی ms sql server بصورت روزانه گرفته می شود و یک هفته نگهداری می شود. شرکت تعهدی نسبت به صحت و کارکرد این نسخه ها ندارد.
17.4 تمام نسخه های پشتیبان بر روی محلی خارج از دسترسی خریدار نگهداری می شود
17.5 شرکت تعهدی نسبت به ارائه رایگان داده های موجود در آرشیوهای خود به خریدار ندارد.
17.6 شرکت هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت نسخه پشتیبان و بروز بودن آنها را ندارد.

این قوانین در بسیاری از شرکت های هاستینگ حرفه ای وجود دارد و شاید هیچ کدام از خریداران هاست از این قوانین با خبر نباشند!
در کل ما را به سمت اینگونه قوانین هدایت کردند که متاسفانه ما هم نتوانستیم اعتراض های خود را به جایی برسانیم!
اما چند نکته مهم را لازم است ذکر کنم:

* اگر یک وب مستر خوب هستید حتما" از سایت خود زود به زود فول بکاپ بگیرید ( جدا از اینکه شرکت هاستینگ شکا بکاپ دارد یا ندارد!) ، چون در مواقعی ممکن است بکاپ شرکت های هاستینگ با مشکل مواجه شود و کارنکند.
روش فول بکاپ گیری از طریق کنترل پنل هاست امکان پذیر است:
از طریق سی پنل یک گزینه بنام Backup wizard وجود دارد که می توانید فول بکاپ بگیرید. بعد از زدن این گزینه ایمیل شما را می پرسد که مشخصات بکاپ را برایتان ایمیل می کند.
فول بکاپ گرفته شده در شاخه home directory قرار می گیرد که باید سریعا" آنرا دانلود نمایید و سپس حتما" زود آنرا حذف نمایید. زیرا کل اطلاعات سایت شما در این فایل زیپ شده قرار دارد و هر فردی می تواند آنرا دانلود نماید. بنابراین حتما" آنرا پس از دانلود حذف نمایید.

* داشتن سرور اختصاصی یا سرور مجازی هیچ توفیقی در داشتن بکاپ های سایت ندارد و در کل همه اینها روی یک سرور قرار دارند و باز هم شما ملزم به بکاپ گیری از سایت خود هستید! پس بهتر است عاقلانه ترین راه را همیشه انجام دهید و با داشتن یک بکاپ روزانه از سایت خود هزینه های اضافی نکنید و به خودتان تکیه کنید. با بکاپ گیری روزانه از سایت خود خیالتان همیشه راحت خواهد بود که اگر دیتاسنتر یا شرکت هاستینگ منفجر هم شوند هیچ مشکلی برایتان پیش نمی آید و شما فول بکاپ از سایت خود در کامپیوتر شخصیتان دارید...

* حتما" فایل هایی را که روی هاست خود برای دانلود قرار می دهید را روی کامپیوتر شخصی خود نیز ذخیره داشته باشید.

با رعایت همین چند قانون نیازی نیست که از هاست و مشکلات آن بترسید ، شاید این موضوع در خیلی از جاها مطرح باشد که بعضا" گفته می شود این شرکت هاستینگ قیمتش ارزونه پس حتما" هاست بد میده یا اون یکی گرونه حتما" هاست خوب میده!

شما اول از همه هاست رو در سرعت لود آن و زمان های داون شدن سرور بسنجید و اگر مشکلی در این مورد نبود ، پس از خرید هاست از شرکت هاستینگ مورد نظر خود (یک شرکت ثبت شده) ، حتما" در پشتیبان گیری از فایل های خود کوشا باشید تا هیچ مشکلی برایتان پیش نیاید.

موفق و پیروز باشید
سلام
باز گشایی مجدد سایت رو تبریک میگم
منم هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم
ولی باید قبول کرد سرور فعلی که مای بی بی ایران روشه واقعا امنیتش ... هستش برای مدیرای سرور هم ثابت شده فکر میکنم
سلام علیرضا جان
واقعا ناراحت شدم این خبر رو شنیدم و در عین حال خوشحالم که دوباره شروع کردید
من از کاربران vip نبودم و نمیتونم باشم اما میتونی ماهی 5 تومن رو روی من حساب کنی
دوست دار تو
مدیر کل پروکسیما Heart
با توجه به مطالبی که در این مدت از سوی بعضی از اشخاص از طریق پیام خصوصی و یاهو مسنجر به بنده ارسال شد لازم است چند مورد را ذکر کنم:

اول اینکه : علیرضا جان لطف کنید ارسال های کاربران را بدون کسب اجازه پاک نکنید!!!
شما خودتان می دانید که هاست شما بدلیل وجود کاربران مزاحم و بچه ای که فکر می کنند هکر هستند با فایل هایی آلوده شده است و توصیه می کنم اگر یک وبمستر خوب هستید اول از همه کنترل هاست خود را داشته باشید تا هر کسی که از راه می رسد وارد آن نشود!!!
دوم اینکه مگر سایت هایی مثل ایران فروم نیز روی همین سرورها قرار ندارند؟!!!! آیا مای بی بی ایران از ایران فروم بزرگتر است؟؟؟؟
چرا برای ایران فروم که به حق بزرگترین انجمن ساخته شده با سیستم مای بی بی هست اتفاقی نمی افتد؟؟؟؟
ایران فروم با 110 هزار کاربر و حجم بسیار زیاد فایل ها بطور روزانه از سایت خود بکاپ می گیرد! اما آیا بکاپ گیری از مای بی بی ایران کار سختیه؟؟؟
شما اول مشکلتان را باید با خودتان حل کنید!
ناراحتی من از این نیست که قصد رفتن به سرور مجازی یا جای دیگر را دارید! آیا ما از شما برای هاست تا به امروز پولی گرفتیم که رفتن مای بی بی ایران به ضرر ما باشد؟؟؟
آیا از مای بی بی ایران به ما سودی می رسیده که از رفتن شما ضرری کنیم ؟؟؟؟؟
آیا غیر از این بوده که هاستینگ قبلی فایل های شما را توی گونی تحویل ما داد ولی ما همه چیز را برایتان مرتب کردیم!!!!؟؟؟؟
آیا غیر از این بوده که هنگام دی داس شدن مای بی بی ایران ما مشکلتان را حل کردیم؟؟؟
میدونید که هیچ شرکتی بخاطر دی داس هایی که روی مای بی بی ایران وجود داره نمیتونه حتی برای یک هفته این سایت رو نگه داره؟؟؟ حتی اگه پول زیادی بهشون بدید!!!!
اینها رو گفتم چون میدونم که بعدا" به این حرف ها خواهید رسید....

لطف کنید و این پست رو پاک نکنید!!!
(۱۳۸۹/۲/۲۸، ۱۷:۳۱:۳۵ عصر)IACbook نوشته است: [ -> ]با توجه به مطالبی که در این مدت از سوی بعضی از اشخاص از طریق پیام خصوصی و یاهو مسنجر به بنده ارسال شد لازم است چند مورد را ذکر کنم:

اول اینکه : علیرضا جان لطف کنید ارسال های کاربران را بدون کسب اجازه پاک نکنید!!!
شما خودتان می دانید که هاست شما بدلیل وجود کاربران مزاحم و بچه ای که فکر می کنند هکر هستند با فایل هایی آلوده شده است و توصیه می کنم اگر یک وبمستر خوب هستید اول از همه کنترل هاست خود را داشته باشید تا هر کسی که از راه می رسد وارد آن نشود!!!
دوم اینکه مگر سایت هایی مثل ایران فروم نیز روی همین سرورها قرار ندارند؟!!!! آیا مای بی بی ایران از ایران فروم بزرگتر است؟؟؟؟
چرا برای ایران فروم که به حق بزرگترین انجمن ساخته شده با سیستم مای بی بی هست اتفاقی نمی افتد؟؟؟؟
ایران فروم با 110 هزار کاربر و حجم بسیار زیاد فایل ها بطور روزانه از سایت خود بکاپ می گیرد! اما آیا بکاپ گیری از مای بی بی ایران کار سختیه؟؟؟
شما اول مشکلتان را باید با خودتان حل کنید!
ناراحتی من از این نیست که قصد رفتن به سرور مجازی یا جای دیگر را دارید! آیا ما از شما برای هاست تا به امروز پولی گرفتیم که رفتن مای بی بی ایران به ضرر ما باشد؟؟؟
آیا از مای بی بی ایران به ما سودی می رسیده که از رفتن شما ضرری کنیم ؟؟؟؟؟
آیا غیر از این بوده که هاستینگ قبلی فایل های شما را توی گونی تحویل ما داد ولی ما همه چیز را برایتان مرتب کردیم!!!!؟؟؟؟
آیا غیر از این بوده که هنگام دی داس شدن مای بی بی ایران ما مشکلتان را حل کردیم؟؟؟
میدونید که هیچ شرکتی بخاطر دی داس هایی که روی مای بی بی ایران وجود داره نمیتونه حتی برای یک هفته این سایت رو نگه داره؟؟؟ حتی اگه پول زیادی بهشون بدید!!!!
اینها رو گفتم چون میدونم که بعدا" به این حرف ها خواهید رسید....

لطف کنید و این پست رو پاک نکنید!!!

درود
به جز 3 نفر مدیر سایت کسی به هاست مای بی بی ایران دسترسی ندارد.
در مورد بک آپ گیری ایران فروم هم فکر کنم من از شما بیشتر می دانم پس صحبت نمی کنم.
اگر من از دیتابیس مای بی بی ایران بک آپ نگرفته بودم که الان همینم نبود. فکر نمی کنید که باید هر بار 500 مگ را دانلود کنیم؟ پس با این اوصاف ایران فروم اگر هفته ای یک بار هم از فایل های های خود بک آپ بگیرد که حجمی معادل چند گیگ دارد باید یک روز منتظر دانلود شدن آن باشد و در مقابل در صورت نیاز آپلود شدن آن معلوم نیست چه قدر طول بکشد. خودتونم می دونید که فایل های مای بی بی ایران به خاطر هک پاک نشد. و من روز آخر آن ها را با آنتی ویروس سیستم شما ویروس یابی کرده بودم.

من برای ادامه سایتم این طور صلاح می بینم که کار را در یک سرور مجازی ادامه دهم. و در سایتی این موضوع را مطرح کردم و چندین نفر هم آمادگی خود را برای اسپانسری ما مطرح کردند و گفتند این کار را رایگان انجام می دهیم. آیا اگر روزی بخواهم سایت خود را از آن جا منتقل کنم باز هاستینگ آن جا می آید و می گوید ما از شما پولی نگرفتیم؟ و چنین بحثی مطرح می کند؟

من در ارسال های خود مگر شما را یا هاستینگ شما را مقصر این حوادث دانستم؟

ایران سرور هم به ما هاست رایگان داده بود ولی تحت شرایطی دیگر نتوانستند ما را پشتیبانی کنند. بعد از آن شما اعلام آمادگی کردید و به سرور های شما آمدیم.
فکر می کنید الان که از هاستینگ شما می رویم با فایل های طبقه بندی شده در حال رفتن هستیم؟
خودتان می دانید که همین الان تنها توشه ما همان گونی ایران سرور هست که اگر الان آن هم نبود دیگر هیچ چیز نبود.
اگر از این بابت ناراحت هستید بگویید تا بتوانیم به توافق برسیم.
در غیر این صورت دنبال مقصر کشتن هیچ توفیقی به حال سایت ندارد و آب رفته به جوی باز نمی گردد.
در مورد بکاپ گیری ایران فروم بنده هفته ای چندبار جدا از بکاپ گیری دیتاسنتر و بکاپ های خود محمد رحیمی در حال بکاپ گیری از این سایت هستم و فول بکاپ این سایت با تمام فایل ها و ساب دامین ها و غیره معادل 813 مگابایت بصورت زیپ شده بوده که دانلود آن نیز زمان زیادی نمی برد(حدود نیم ساعت زمان می بره)!
آخرین فول بکاپ مای بی بی ایران هم با تمام فایل هایش 246 مگابایت هست که فکر نمی کنم دانلود این حجم برای مدیر یک سایتی که به قول خودش سایت مرجع هست و به سایتش اهمیت میده زمان زیادی ببره!

بنده هم نگفتم که فایل های مای بی بی ایران بخاطر هک شدن پاک شد!!! شما هم خودتون میدونستید که ما داریم سرور رو ترانسفر می کنیم ... بکاپ های سرور هم بصورت کلی هستند و وقتی که بکاپ ها در سرور جدید ایمپورت شدند بکاپ شما به دلیل ویروسی بودن فایل ها و مشکل دار شدن آنها کار نکرد!این رو هم بگم که بکاپ های جدید سرور روی بکاپ های قبلی ذخیره می شوند و اگر بخوایم برای هر روز یک بکاپ جداگانه از سرور آرشیو کنیم که باید روزانه یک هارد 1000 گیگ آرشیو کنیم!!! آیا شرکت های دیگر چنین کاری می کنند که ما چنین کاری را انجام دهیم!!!
البته نمیخوام بگم که من از این ماجرا ناراحت نشدم ، اما از شما نیز بعنوان یک وبمستر انتظار می رود که لا اقل در سه ماه از سایت خود یک بکاپ داشته باشید !! توصیه می کنم قبل از آموزش دادن خوب آموزش ببینید!!!!!!!!!!!!!!!

نقل‌قول: یران سرور هم به ما هاست رایگان داده بود ولی تحت شرایطی دیگر نتوانستند ما را پشتیبانی کنند. بعد از آن شما اعلام آمادگی کردید و به سرور های شما آمدیم.
فکر می کنید الان که از هاستینگ شما می رویم با فایل های طبقه بندی شده در حال رفتن هستیم؟
خودتان می دانید که همین الان تنها توشه ما همان گونی ایران سرور هست که اگر الان آن هم نبود دیگر هیچ چیز نبود.
دلیل اینکه الان توشه شما در همان حدی هست که از ایران سرور تحویل گرفتید را هنوز هم نمیخواید در خودتون جستجو کنید!!!
شاید از شانس بد شما این مشکل از بین تمام سایت های مشتریان ما فقط برای شما اتفاق افتاده باشه ، اما آیا میدونید رمز موفقیت یک وبمستر داشتن نسخه پشتیبان از اطلاعات خودش هست؟ ما هم همانطور که گفتم از دیتاسنترهای خارجی سرور می گیریم و اونها هم همین قوانین رو به ما ارائهع می دهندو نمونه این قوانین رو هم از سایت ایران هاست براتون در ارسال قبلیم نقل کردم!

علیرضا جان شاید یک دلیل برخورد تند من در اینجا کسانی باشند که با حرف ها و حرکات بچه گانه از سمت مای بی بی ایران میان و به بنده در یاهو و یا ... پیام میدن و حرف هایی می زنند که آدم بخاطر بچگانه بودن کارهاشون نمیودنه چطور باهاشون برخورد کنه!!!!

نقل‌قول: من برای ادامه سایتم این طور صلاح می بینم که کار را در یک سرور مجازی ادامه دهم. و در سایتی این موضوع را مطرح کردم و چندین نفر هم آمادگی خود را برای اسپانسری ما مطرح کردند و گفتند این کار را رایگان انجام می دهیم. آیا اگر روزی بخواهم سایت خود را از آن جا منتقل کنم باز هاستینگ آن جا می آید و می گوید ما از شما پولی نگرفتیم؟ و چنین بحثی مطرح می کند؟
بنده هم در ارسال خودم تاکید کردم که موضوع سود و مسائل مالی نیست و اینکه گفتم از شما هزینه ای نمی گیریم دلیلش اینه که کاربرانی که این مطالب را می خوانند بدانند که ناراحتی من بخاطر منفعت سرشار حاصل از سایت مای بی بی ایران نیست!!! باز هم صادقانه میگم که علیرضا جان من از انتقال مای بی بی ایران و تصمیم شما ناراحت نیستم و حتی اگر نیاز به کمک در هزینه های سایت داشته باشید هم دریغ نمی کنم! اما از این دلخورم که بعد از اینهمه زحمت جواب آدم رو اینجوری بدید!!

حرف برای گفتن زیاد است ، اما بخاطر حفظ حریم دوستی بیشتر از این حرفی نمی زنم.
اگر یکمی عصبانی بودم می بخشید............Tongue
صفحه‌ها: 1 2