مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: درخواست سئو سازی سایت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام

عزیزانی که در امر سئو مهارت دارند و میتونند انجمن من رو به بهترین شکل بهینه سازی کنند لطفا با من در ارتباط باشند
قبلا یکی از مدیران همین جا کارهای لازمه رو برام انجام دادند و رتبه ی الکسا و ایران بسیار خوب بود اما مدتی هستش که افت شدیدی داشتم و ایشون هم دیگر فرصت برای پشتیبانی از لحاظ سئو را ندارند دنبال یک نفر هستم که مثل ایشون کارشون خوب باشه.
قیمت پ خ بدید قیمت همکاری راه بیایدWink

با تشکر
درود

صالح جان میتوانید در پ.خ با بنده همراه باشید .
صالح عزیز از اونجا که شما دوست خوب بنده هستید باید بگم درمورد سئو هیچ کس نمیتونه بهتر از خودتون کمک کنه و دلسوزی کنه واسه سایتتون.چون سئو یک پروسه ی طولانی و حوصله دار هست.واسه همین برای کمک به شما این لینک رو براتون میذارم دانلود کنید ایشالا که کمکی مفید باشه.
http://dl1.sarzamindownload.com/sdlftpus..._eBook.exe

یا توی گوگل سرچ کنید دانلود اموزش سئو
(۱۳۹۲/۱۲/۲۴، ۱۸:۳۷:۴۶ عصر)Mr.Am!n نوشته است: [ -> ]درود

صالح جان میتوانید در پ.خ با بنده همراه باشید .
درود
پ خ دادم امین عزیز


(۱۳۹۲/۱۲/۲۴، ۱۹:۱۲:۲۶ عصر)reza.t.gh نوشته است: [ -> ]صالح عزیز از اونجا که شما دوست خوب بنده هستید باید بگم درمورد سئو هیچ کس نمیتونه بهتر از خودتون کمک کنه و دلسوزی کنه واسه سایتتون.چون سئو یک پروسه ی طولانی و حوصله دار هست.واسه همین برای کمک به شما این لینک رو براتون میذارم دانلود کنید ایشالا که کمکی مفید باشه.
http://dl1.sarzamindownload.com/sdlftpus..._eBook.exe

یا توی گوگل سرچ کنید دانلود اموزش سئو

سلام آقا رضا مدتی نبودید خوشحالم دوباره برگشتید

دستتون درد نکنه بنده هر کاری از دستم بر میومد کردم ولی فایده ای نداشت این کتاب رو هم قبلا خوندم چند کتاب دیگه هم خوندم قبلا. هنوزم دارم روی سئو کار میکنم ولی به نتیجه ی مطلوبی نرسیدم مخصوصا آمار بازدید که خیلی باید بالاتر باشه
بهترین راه از نظر من اینه که به خود گوگل و الکسا در تماس باشید تا براتون این کارو انجام بدن البته یکم هزینش بالاست ولی مطمئن و نتیجه ی بسیار خوبی داره.
والا درمورد غیبتم صحبتی نکنم خیلی بهتره.Dodgy
منظورتون چیه با گوگل و الکسا در تماس باشم؟ یعنی هزینه بدم در گوگل تبلیغات کنم؟Huh
خیر الکسا و گوگل برای اینکه سایت شمارو سئو کنن یه هزینه ای میگیرن و با توجه به مشخصاتی که ازتون دریافت میکنن شروع به کار میکنن.قیمتی که قبلا دیده بودم 199 دلار بود.
(۱۳۹۲/۱۲/۲۵، ۰۱:۱۰:۲۲ صبح)reza.t.gh نوشته است: [ -> ]خیر الکسا و گوگل برای اینکه سایت شمارو سئو کنن یه هزینه ای میگیرن و با توجه به مشخصاتی که ازتون دریافت میکنن شروع به کار میکنن.قیمتی که قبلا دیده بودم 199 دلار بود.

این میشه یک چیزی حدود 700 هزار تومان ارزشش رو داره ولی با جیب ما همسان نیستBig Grin
کسی نیستUndecided