مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: آیا میتوانید گوگل را گول بزنیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.


در این مطلب قصد دارم راهی ایمن به شما معرفی کنیم تا بتوانید از شر تحریم های غیرعادلانه شرکت های نرم افزاری مانند گوگل و مایکروسافت بر علیه کاربران ایرانی رها شوید. همواره برای کاربران ایرانی دسترسی به برخی برنامه هایی که از سوی شرکت های نرم افزاری برای بیشتر کشورها به طور رایگان عرضه شده امری دشوار به نظر رسیده است.

به طور مثال شرکت گوگل برنامه های رایگان خود را که در روی پایگاه اینترنتی خود عرضه می کند همواره برای کاربران ایرانی دانلود آن را ممنوع کرده و در برابر درخواست کابرارن ایرانی برای دانلود این برنامه ها اعلام می کند که استفاده از این برنامه در کشور شما مقدور نمی باشد.

ما در این مطلب قصد داریم راهی به شما معرفی کنیم که با استفاده از ان بتوانید از شر این تحریم های غیرعادلانه شرکت های نرم افزاری مانند گوگل و مایکروسافت بر علیه کاربران ایرانی رها شوید و بتوانید با خیال راحت برنامه های مورد نیاز خود را دانلود و بارگذاری کنید.

صرف نظر از استفاده از برخی برنامه ها برا تغییر آی پی که خطرات مهمی برای شما در پی دارد استفاده از سایت «فایل هیپو» راحت ترین روش برای بارگذاری و استفاده از این برنامه هاست. وب سایت فایل هیپو به آدرس FileHippo.com - Download Free Software به رغم اینکه سایت بی سر و صدا و کم ادعایی است و شاید در ایران کم تر شناخته شده باشد همیشه نرم افزارهای به روزی را عرضه می کند.

از محاسن این سایت نرم افزارهای بروز آن دسته بندی های متنوع و مختلف آن است که برنامه ها را به صورت منظم در ان طبقه بندی کرده اند تا کاربران در پیدا کردن نرم افزار مورد علاقه خود سردرگم نشوند. در این سایت همچنین تمامی نرم افزارها به صورت اورجینال آرشیو می شوند و کد MD5 آنها نشانگر اطمینان و دست نخورده بودن کدهای نرم افزاری این برنامه ها است.

امیدوارم با لغو تحریم های ناعادلانه این شرکت ها علیه کاربران ایرانی دیگر نیازی به استفاده از وب سایت های واسطه نباشد.
اين الان اسپم هست به سبك ايراني Undecided