مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: سوال در مورد بک آپ گیری
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام
می خواستم بدونم چطوری می تونم از تمامی تنظیمات انجمنم (مثلاً کاربران عضو شده، تاپیک ها و پست ها، موضوعات انجمن) بک آپ بگیرم؟ (از طریق کنترل پنل کاربری و تهیه نسخه پشتیبان باید اقدام کنم؟)

یک سوال دیگه، من می تونم از این تنظیمات برای یک فروم دیگه استفاده کنم و یا اگه فروممو بخوام به یک ساب دامین انتقال بدم تمامی موارد بالا با این بک آپ انتقال داده می شه یا نه؟
مرسی
این بک آپ شامل تمامی موارد فوق می شود یا نه؟

اگه ممکنه سوال دوم هم جواب بدین؟
درود
این بک آپ شامل تمامی کاربر ها و ارسال ها و جزییات آن می شود. و برای انتقال انجمن به هاست دیگر هم استفاده می شود ودر واقع کامل ترین بک آپ است.
اما توجه کنید که این بک آپ اصلا ربطی به فایل های آپلود شده در هاست شما (ضمیمه ها، آواتار ها، پلاگین ها و...) ندارد. بنابر این بهتر است گه گاه آن ها را در یک پوشه زیپ کرده و دانلود کنید.
می دونم که جزء قوانین بیشتر سایتها اینه که پست برای تشکر ایجاد نکنید ولی واقعاً برای این جواب شما باید پست زد و تشکر ویژه ای کرد.
مطمئنم این پاسخی که شما دادید از مفیدترین های مای بی بی ایران بود.
دمت گرم علیرضا جان


[تصویر:  1zgf2g8.gif]
لطفا از تمایم دوستان تقاضای کمک دارم شما اگر در گیگفا هاست داشته باشید و بخواهید از تمامی اطلاعات آن بکاپ بگرید چه کار میکنید...
ممنون
کمکم کنید انجمنم در حال از بین رفتن است.
به phpmyadmin بروید سپس جدول ها را انتخاب کنید و بر روی Export کلیک کنید.
راستی یه سوال دیگه من میخواستم بدونم میشه از پلاگین عضویت سریع تو نسخه 1.6 مای بی بی استفاده کرد خیلی ممنون میشم جواب این سوالم هم بدید.خیلی سرچ کردم چیزی پیدا نکردم.
(۱۳۸۹/۶/۲۷، ۲۰:۱۸:۳۵ عصر)erobot نوشته است: [ -> ]راستی یه سوال دیگه من میخواستم بدونم میشه از پلاگین عضویت سریع تو نسخه 1.6 مای بی بی استفاده کرد خیلی ممنون میشم جواب این سوالم هم بدید.خیلی سرچ کردم چیزی پیدا نکردم.

این پلاگین بر روی نسخه ی 1.4 هم مشکلاتی ایجاد کرده است! کلاً آن را نصب نکنید بهتر است.
واقعا این مدیر ارشد خیلی کارش درسته که اینقدر زود جوابامون رو میده
هرچند که گفتید تشکر نکنید ولی من نتونستم وازش خیلی تشکر میکنم.

میشه سبک استایل کاربری رو برای ورژن 1.6 مای بی بی بهم بدید البته اگه هست.
چون بازم خیلی خیلی سرچ کردم چیزی رو پیدا نکردم.
صفحه‌ها: 1 2