مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: توصیه زیبایی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
توصیه:جراحی زیبایی بینی,جراحی پلاستیک بینی,جراحی بینی ترمیمی,عمل بینی,عمل زیبایی بینی
جراحی پلاستیک بینی و جراحی بینی ترمیمی ایمن است مگر اینکه عوارض آن پدیدار شود، خون ریزی بعد از جراحی زیبایی بینی و عمل بینی رایج نیست، اما معمولاً بدون درمان برطرف می شود. عفونت نادر می باشد، اما زمانی که اتفاق بیفتد ممکن است آنقدر پیشرفت کند که به یک ورم چرکی تبدیل شود که برای درمان نیازمند جراحی ترمیمی بینی است، این عمل بینی در مدتی که بیمار تحتبی هوشی عمومی است؛ صورت می گیرد.
چسبندگی و زخم هایی که مسیرهوایی را مسدود کند می تواند پلی را در حفره بینی از سپتوم تا مخروط وارونه ایجاد کرده، که برای درمان نیازمند جراحی است. اگر چارچوب غضروفی استخوانی بیش از حد تراشیده شود، تضعیف شده و منجر می شود که پوست خارجی بینی شکل خود را از دست بدهد و بدشکلی موسوم به (Polly beak) ایجاد شود، که شبیه منقار طوطی است.
هم چنین اگر سپتوم مخافظت نشود، bridge بینی فرو رفته، و به شکلی موسوم به (بینی فرورفته یا Saddle nose ) را ایجاد می کند. اگر نوک بینی زیاد دوران کند، باعث می شود که سوراخ های بینی خیلی آشکار شوند که نتیجه آن بینی خوکی است. اگر غضروف نوک بینی بیش از حد تراشیده شود منجر به نوک بینی تنگ می شود.
اگر کلوملا نادرست برش داده شود. درجات مختلفی از کرختی وبی حسی ایجاد شده، که رفع آن ماهها زمان نیاز دارد. علاوه بر این ضمن عمل زیبایی بینی، جراح به طور ناگهانی سپتوم را سوراخ کرده، که ممکن است بعداً منجر به خون ریزی مزمن،سفت شدن مایعات بینی، تنفس دشوار و تنفس با صدای سوت می شود.خواهشمند است قبل از تمامی مراحل جراحیزیبایی بینی,جراحی پلاستیک بینی,جراحی بینی ترمیمی,عمل بینی,عمل زیبایی بینیدر مورد جراحی خود مطالعه کرده وخطرات آن را جدی بگیرید.

چه افرادی نباید از پروتز سینه و مامو پلاستی استفاده کنند؟‌
مامو پلاستی و پروتز سینه برای کسانی مناسب است که مقدار زیادی چربی در سینه دارند مانند زنان یائسه و افرادی که جای عمل روی سینه هایشان را نمی پذیرند و یا اصلاح افتادگی مد نظرشان نیست . چون در اینگونه زیبائی مامو پلاستی و پروتز سینه برای کوچک کردن سینه از برش های گوناگون و متفاوتی استفاده می شود که هر چقدر سینه بزرگتر افتاده تر و پوست اضافه بیشتری داشته است، باید برش وسیع تری هم داده شود.


چه افرادی نباید از بوتاکس و تزریق ژل و فیلر استفاده کنند؟‌
اکثرا همه مردم می‌توانند از بوتاکس و تزریق ژل و فیلر استفاده کنند. اما توصیه می‌شود خانم‌های باردار، خانم‌هایی که به بچه شیر می‌دهند یا افرادی که بیماری‌های عصبی عضلانی مانند ام‌اس دارند، این کار را نکنند؛ چون تزریق ژل و فیلر و بوتاکس از آنجا که باعث فلج عضله می‌شود، می‌تواند مشکلات‌ آنها را تشدید کند. یکی دیگر از گروه‌هایی که توصیه می‌شود از بوتاکس,تزریق ژل و فیلر استفاده نکنند، افراد بالای 60 سال هستند. عمدتا مشکلی در این افراد ایجاد نمی‌شود؛ اما برای جلوگیری از احتمالات هر چند اندک هم توصیه نمی‌کنیم افراد بالای این سن تزریق ژل و فیلر و بوتاکس داشته باشند.
drbayatshahbazi.com
عجب !! Smile
(پ.ن: دوست عزیز در انجمن اینجا فکر نکنم شخص خاصی نیازمند جراحی بینی باشه، اینجا مرجع پارسی انجمن ساز است نه انجمن جراحی ترمیمی)