مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: اهمیت بک لینکها در سئو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
گوگل سایتها را بر اساس اعتبار آنها در نتایج جستجو مرتب می کند. گوگل عوامل زیادی را برای بررسی اعتبار سایتها در نظر می گیرد که از مهمترین آنها تعداد بک لینکها است.
امروزه بک لینکها بخش اساسی بهینه سازی سایتها بشمار می روند. زیرا هنگامی که وب سایتی با رتبه بالا به سایت شما لینک بدهد, سایت شما از نظر گوگل در جایگاه بالاتری قرار می گیرد و باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.
البته باید به این موضوع توجه داشت که فقط تعداد این لینکها مهم نیست، شما نیاز به لینک هايي با کیفیت دارید و محتوای سایت شما باید به وب سایتهایی که به شما لینک می دهند مربوط باشد.
هر چه تعداد این لینکها بیشتر باشند سایت شما محبوبتر خواهد شد. بخاطر داشته باشید بک لینک از سایتهایی با کیفیت و مرتبط با سایت شما دو فاکتور مهم در بررسی بک لینکها بشمار می روند. بطور مثال لینکی از یک سایت مرتبط با سایت شما با رتبه 3 از نظر گوگل ارزش بسیار بالاتری از یک سایت غیر مرتبط با رتبه 7 دارد.
چطور بک لینکهای باارزش داشته باشیم؟
1. لینکهای یک طرفه: لینکهایی هستند که فقط از سایتی به سایت شما لینک می دهند. این نوع بک لینکها بهترین نتیجه را دارند.
2. لینکهای دو طرفه : تبادل لینک بین دو سایت است که گوگل این نوع لینکها را به خوبی شناسایی می کند و ارزشی برای این نوع لینکها قائل نیست.
با داشتن لینکهای یک طرفه می توانید موفقیت سایتتان را تضمین کنید. چون در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالایی بدست می آورید و بازدیدکننده های زیادی از سایت شما دیدن می کنند.
اما راه بدست آوردن بک لینک چیست؟
یکی از بهترین راهها این است که سایت شما همیشه حاوی مطالب مفید و منحصر بفرد باشد . وقتی در سایت شما مطالب جالب و مفیدی ببینند حتما لینک سایت شما را در صفحات سایت خود درج می کنند.
این رو هم ذکر میکردید:

اگر تعداد زیادی بک لینک بگیرید,تاثیر منفی خواهد گذاشت.چون گوگل شما رو مثلا جزو اسپم ها قرار میدهد.(قانون جدید گوگل)
مثلا الان شما با استفاده از عبارت افزایش ترافیک وب سایت که به سایت تون لینک کردین یه بک لینک رایگان از اینجا گرفتین . احساس زرنگی هم می کنین دیگه !!!