۱۳۹۰/۹/۱۰، ۱۵:۰۰:۰۷ عصر
سلام دوستان
من توی انجمن اصلی یه انجمن تحت عنوان قوانین انجمن درست کردم و در قسمت قوانین ، قانون را نوشتم و توی تنظیماتش گزینه ( قوانین در قسمت موضوعات نمایش داده شود ) را انتخاب کردم اما وقتی سیو می کنم و میرم توی انجمن زیر قسمت موضوعات روبروی همون انجمن میزنه 0 . باید چیکارکنم؟
من توی انجمن اصلی یه انجمن تحت عنوان قوانین انجمن درست کردم و در قسمت قوانین ، قانون را نوشتم و توی تنظیماتش گزینه ( قوانین در قسمت موضوعات نمایش داده شود ) را انتخاب کردم اما وقتی سیو می کنم و میرم توی انجمن زیر قسمت موضوعات روبروی همون انجمن میزنه 0 . باید چیکارکنم؟



![[تصویر: photos.png]](http://mybbiran.com/1/photos.png)