هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در دنيای سيستم‌عامل‌ها مایکروسافت از اپل پيشی گرفت
#1

- ایسنا-نتایج تحقیقات یک موسسه تحقیقات بازار انفورماتیک نشان می دهد که رقم بازار ویندوز فن موبایل تا سال 2015 از سیستم عامل iOS اپل بیشتر خواهد شد.
در ماه سپتامبر 2موسسه IDC و گارتنر در بررسیهای خود نشان دادند که تا سال 2015 سکوی ویندوز مایکروسافت برای موبایل قادر خواهد بود از سیستم عامل iOS پیشی گیرد.
اکنون موسسه تحقیقاتی iSuppli با انجام تحقیقات جدیدی از پیش بینی گارتنر و IDC حمایت کرد. برپایه این بررسیهای جدید، در سال 2015 رقم بازار ویندوز فن حداکثر به 16.7 درصد خواهد رسید درحالی که iOS از 18 درصد کنونی به 16.6 درصد تنزل خواهد کرد.
ویندوز فن امروز به پروژه ای تبدیل شده است که مایکروسافت با همکاری شرکت فنلاندی نوکیا آن را به پیش می راند.
استقبال از لومیا 800 در بازار جهانی و عرضه مدل جدید لومیا 900 در بازار آمریکا به عنوان دو دستگاهی که برپایه سکوی ویندوز فن قرار دارد می تواند رقم مایکروسافت را در بازار سیستم عاملهای موبایل تا پایان سال 2012 از 1.9 درصد فعلی به رقم 9 درصد برساند.
پیش بینی های iSuppli حاکی از آن است که درصد رشد ویندوز فن بین سالهای 2013 تا 2015 با یک افزایش تدریجی و برپایه سطح گستردگی این سیستم عامل موبایل در بازار جهانی مواجه شد اما همچنان قادر نخواهد بود از سیستم عامل "آندروئید" گوگل پیشی گیرد.
درحقیقت، آندروئید امروز 47.4 درصد از این بازار را در اختیار دارد که این رقم تا سال 2015 به 58.1 درصد خواهد رسید.
تحلیلهای iSuppli فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار داده اند که اذعان می کنند هرچند نباید موفقیتهای احتمالی ویندوز فن و استقبال مصرف کنندگان را نادیده گرفت اما شکست دادن آندروئید به دلیل اینکه مورد استفاده طیف وسیعی از تولیدکنندگان بزرگ تلفنهای همراه هوشمند به ویژه سامسونگ، HTC، "ال. جی موبایل" و موتورولا قرار دارد برای مایکروسافت و نوکیا بسیار دشوار است

انتشار از ایسنا
منبع: ایران تاک
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۱:۵۸ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۴:۰۲ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۴:۴۲ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان