هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حذف VIP و جایگزینی با سیستم انتقال در مای بی بی ایران
#1
با درود بر دوستان،
مدت ها بود که در نظر داشتیم که گروه کاربری VIP را لغو و از سیستم پرداخت به ازای مطلب استفاده کنیم و امروز این را به شما اعلام می‌کنیم که این سیستم روی MyBBIran نصب شده‌است و به زودی مورد استفاده‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

نحوه‌ی کار:

کارایی این سیستم بدین‌گونه است که کاربر می‌تواند برای کل مطلب یا قسمتی از آن ارزشی تعیین کند که کاربران دیگر در صورت تمایل و نیاز با پرداخت هزینه‌ی تعیین شده توسط نویسنده‌ی مطلب می‌تواند به آن مطلب دسترسی پیدا کند.

برای این که کاربر بتواند هزینه‌ی ارسال را پرداخت کند، ابتدا باید موجودی او در بانک به اندازه‌ی کافی (حداقل به میزان قیمت ارسال) باشد.
برای مشاهده‌ی موجودی، لیست تراکنش‌های انجام شده و خرید آنلاین اعتبار به کنترل پنل کاربری خود رفته و در گزینه‌های سمت راست لیست تراکنش‌های بانک را انتخاب کنید. همچنین موجودی شما در زیر مشخصات کاربری شما در ارسال‌هایتان فقط برای خودتان و مدیران قابل نمایش است.
همچنین نویسنده‌ی مطلب می‌تواند زمانی که اعتبار حساب او به حد تعیین شده رسید، درخواست پرداخت کند تا ما با کسر 20% هزینه‌ را به حساب زرین پال او منتقل کنیم. (این اعتبار باید از فروش ارسال به دست آمده باشد.)

بدیهی است که پس از کلیک روی کلید "پرداخت" هزینه‌ی ارسال از شما کسر شده و به صاحب ارسال منتقل می‌شود.

لازم به یادآوری است در صورتی که کاربری ارسال کاربر دیگر را خریداری کند، پس از خرید، به صاحب مطلب پیام خصوصی به صورت خودکار فرستاده می‌شود.

خرید ارسال:

خرید ارسال به سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌شود!
در صورتی که موجودی حساب شما در بانک برابر یا بزرگتر از هزینه‌ی مطلب باشد شما با کلیک روی پرداخت می‌پذیرید که هزینه‌ی مطلب از حساب شما کسر شده و به صاحب ارسال منتقل شود و در قبال آن شما بتوانید مطلب قیمت‌گذاری شده را ببینید.
[تصویر:  photos.png] نمونه:
[تصویر:  1374457927.gif]

بدیهی است که در صورتی که موجودی شما در بانک به مقدار کافی نباشد با خطا رو به رو خواهید شد.

ایجاد مطلب غیررایگان:

ایجاد مطلب غیر‌رایگان در حال حاضر فقط برای گروه‌های کاربری مدیران امکان پذیر است و تا اطلاع ثانوی کاربران عادی نمی‌توانند مطلب غیر رایگان ارسال کنند.

برای ارسال مطلب غیر‌رایگان به راحتی ابتدا مطلب مورد نظر خود را نوشته و متن مورد نظر را انتخاب می‌کنید و بر روی کلید [تصویر:  payment.gif] که برروی ادیتور تعبیه شده است کلیک کرده و قمیت مورد نظر را وارد کنید.

بدیهی است گروه‌ های کاربری مدیران بدون پرداخت توانایی دیدن ارسال‌های شما را دارند.

خرید موجودی:

برای خرید موجودی در بانک به کنترل پنل کاربری خود رفته و از گزینه‌ها لیست تراکنش ها را انتخاب کنید. و در بخش خرید اعتبار، مقدار اعتباری را که نیاز دارید وارد کنید.
پس از کلیک بر روی خرید اعتبار، به طور خودکار به سایت زرین پال منتقل می‌شوید و پرداخت را انجام می‌دهید.
تذکر جدی: پس از پرداخت وجه در زرین‌پال حتماً بر روی کلید بازگشت به وب‌سایت درخواست کننده کلیک کنید. در غیر این‌صورت حساب شما شارژ نخواهد شد.

نکته‌ها:
  1. حد‌اقل خرید اعتبار در حال حاضر 5000 تومان است.
  2. 20% از شارژ خریداری شده پس از خرید از حساب شما کسر شده و به حساب سایت به منظور تأمین هزینه‌های نگهداری سایت منتقل می‌شود.
به طور مثال اگر شما 5000 تومان اعتبار را خریداری کنید، حساب شما به اندازه‌ی 4000 تومان شارژ خواهد شد.

لیست تراکنش‌ها:

در بخش لیست تراکنش ها در کنترل‌پنل کاربری خود، تمامی تراکنش‌هایی را که تاکنون داشته اید (خرید از زرین‌پال ، خرید ارسال، فروش ارسال، اعتبار های هدیه و...) را می‌توانید به طور کامل به صورت لیست مشاهده کنید.
لازم به ذکر است در بخش توضیحاتی که پس از خرید از درگاه زرین پال ، به تراکنش های شما افزوده می‌شود، شماره‌ی تراکنش زرین‌پال است که به منظور دقت بیشتر در بخش توضیحات درج می‌شود.

فروش محصول شما

به این ترتیب تمامی کاربر هایی که در گروه مدیریتی تیم مای بی بی ایران قرار می گیرند می تواند محصول خود را به راحتی به فروش برسانند

کاربر‌های VIP و انجمن VIP:

به اطلاع شما می‌رسانیم که گروه کاربری VIP و همچنین انجمن VIP به‌زودی لغو خواهد شد و مبلغ 1000 تومان به حساب کاربری تمامی کاربر‌های VIP منتقل خواهد شد. (کاربر های با شارژ سالیانه 4 هزار تومان دریافت می کنند)

همچنین مطالب انجمن VIP با انجمن‌های پیشین ادغام خواهد شد و برخی از ارسال‌های آن به صورت غیر‌رایگان و برخی از آن‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران محترم قرار خواهد گرفت.

[تصویر:  1400188924.png]


با سپاس از شما


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

پاسخ
 سپاس شده توسطmr-m (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۰۲:۴۹ صبح) ، samet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۰۸:۲۲ صبح) ، Mohammad-Za (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۰۹:۰۲ صبح) ، رضا (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۱۰:۱۷ صبح) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۲۵:۲۳ صبح) ، AR@KST@R (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۴۲:۳۷ صبح) ، Mt edition (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۵۵:۰۹ صبح) ، baxe rapper (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۵۶:۱۷ صبح) ، yaser0421 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۰۴:۳۴ عصر) ، Behr☺uz (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۲۲:۲۸ عصر) ، tofighi (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۴۰:۳۱ عصر) ، iranshahrsaz (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۵۲:۰۶ عصر) ، Hamedi (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۵۴:۰۲ عصر) ، cniran (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۳:۱۸:۲۵ عصر) ، محمد (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۳:۵۶:۵۴ عصر) ، alimasumi (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۵:۱۶:۱۱ عصر) ، milad1364 (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۰۰:۴۳:۳۹ صبح) ، pdistb.ir (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۰۳:۰۸:۲۴ صبح) ، red boy (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۰۶:۲۳:۳۰ صبح) ، ahmadb (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۱۰:۲۴:۵۳ صبح) ، moohiol (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۱۶:۳۶:۱۵ عصر) ، shinoda (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۱۸:۱۸:۲۵ عصر) ، دسیرونا (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۰۰:۲۷:۵۳ صبح) ، digital (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۰۳:۳۶:۳۵ صبح) ، Night (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۰۳:۵۱:۰۶ صبح) ، pepsi (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۱۵:۰۳:۱۹ عصر) ، kineh (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۱۸:۴۰:۳۵ عصر) ، reza_ (۱۳۹۰/۱۰/۲۰، ۰۱:۱۲:۵۱ صبح) ، Webmaster (۱۳۹۰/۱۰/۲۰، ۰۳:۰۰:۴۶ صبح) ، savvy (۱۳۹۰/۱۰/۲۰، ۱۳:۴۴:۴۸ عصر) ، jalal.m (۱۳۹۰/۱۰/۲۰، ۱۵:۳۹:۰۸ عصر) ، khp (۱۳۹۰/۱۰/۲۵، ۰۶:۰۷:۱۲ صبح) ، FunSeT (۱۳۹۰/۱۰/۲۶، ۰۸:۳۱:۴۵ صبح) ، toto (۱۳۹۰/۱۰/۲۹، ۰۹:۴۷:۱۱ صبح) ، tick (۱۳۹۰/۱۲/۸، ۱۳:۵۸:۴۲ عصر) ، civilz (۱۳۹۰/۱۲/۲۶، ۰۴:۲۵:۴۲ صبح) ، akspix (۱۳۹۱/۲/۸، ۲۲:۲۶:۱۷ عصر) ، HOssE!N-B (۱۳۹۱/۸/۹، ۱۷:۲۶:۵۹ عصر) ، motorola30 (۱۳۹۵/۴/۷، ۱۸:۱۳:۵۹ عصر)
#2
این ارسال برای نمونه می باشد


[payment=1]دوست عزیز این ارسال تنها برای تست می باشد.[/payment]



مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

پاسخ
 سپاس شده توسطSlim (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۰۱:۱۲ صبح) ، samet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۱۲:۳۷ صبح) ، baxe rapper (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۳۱:۱۶ صبح) ، yaser0421 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۰۷:۴۱ عصر) ، Behr☺uz (۱۳۹۰/۱۰/۱۸، ۰۱:۴۵:۴۸ صبح) ، Night (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۰۳:۵۱:۲۵ صبح) ، kineh (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۱۸:۴۱:۱۶ عصر) ، jalal.m (۱۳۹۰/۱۰/۲۰، ۱۵:۳۹:۱۷ عصر) ، amir.01 (۱۳۹۰/۱۰/۲۷، ۲۲:۵۸:۰۱ عصر) ، tick (۱۳۹۰/۱۲/۸، ۱۳:۵۸:۴۵ عصر) ، akspix (۱۳۹۱/۲/۸، ۲۲:۲۶:۱۹ عصر)
#3
واقعا تبریک بر مای بی بی

درودHeart
ادیت تخصی قالب های : MyBB - JoomlA - PhpNuke - Wp
پرتال تخصصی گیم برای تمام گیمر ها : WWW.BLACKGAME.IR
برای ارتباط با ما : INFO@BLACKGAME.IR - Reza.kila@yahoo.com ( ایدی یاهو تماس بگیرد )
بلک گیم دنبال همکاری برای خود در کمپانی خود !
انجمن : Forum.blackgame.ir + کلوب : club.blackgame.ir
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۱۲:۴۱ صبح)
#4
دستت درد نکنه و تبریک میگمHeart

به خاطر سوتفاهم دوستان این نقل قول از بندس بخونید
نقل‌قول: دوستان شایعاتی میشنویم در مورد پولی شدن مای بی بی

1.پشتیبانی اصلا اینکار انجام نمیدهد چون توافق انجام شده با سایت مادر بر رایگان بودن
این سیستم محتواست

2.اقای نجفی با اینکار باعث شد خیلی از اموزش ها در دسترس بگیره

3. به نظر شما کاری با تجربتون ندارم , اگر خود شما 7 ساعت رو ساخت یه پلاگین
یا 2 ساعت رو ترجمه یا ساخت قالب وقت میذاری اونو 300تومن بفروشی؟؟؟
هیچکی به اندازه ی بنده درگیر مشکل مالی نیست ولی فکر کنم خدا بخواد وبمسترای ما
300تومن ته جیبشون دارند دیگهWink

4. دوستان شما فقط الحمد الله همین 100تومن و 200 تومنو میبینید؟؟؟/
مثلا نمیگید چقدر ما برای دوستان قالب و پلاگین رایگان و طراحی رایگان انجام دادیم؟
برید وی بی اسکین برید ببینید برای طراحی یه سایت از شما حداقل 120000تومنو میگیرند یا نه
خود بنده اونروز امتحان برنامه نویسی و مبانی داشتم دقیقا 7 ساعت با وجود خستگی
رایگان برای یکی از دوستان چندین کار کردم جز تشکر خالی چیزی عاید بنده شد؟

به قول رستم در شاهنامه

***خرد را مکن با دل اندر مغاک****
دوستان فقط از روی احساس صحبت میکنند
اینطرف ماجرا و پشتیبانی 24 ساعته مارو هم ببینیدWink
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۱۲:۴۵ صبح) ، رضا (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۵۴:۵۷ صبح) ، GIGBA (۱۳۹۰/۱۰/۲۷، ۱۷:۰۶:۴۸ عصر) ، هلیا (۱۳۹۰/۱۰/۲۹، ۰۶:۳۵:۱۶ صبح)
#5
بسيار عاليBlush
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۱۲:۵۲ صبح)
#6
عالیه به این شرط که مثل سیستم اعتبار نشه و کاربرا بصورت درست ازش استفاده کنن و رو هر تاپیک یا ارسالی که دارن قیمت نزنن
نصب مای بی بینصب پلاگیننصب و طراحی پوستهاصلاح کدهای قالبافزایش سرعت در GTmetrix با هزینه مناسب

درخواست از طریق پیام خصوصی
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۲۹:۱۰ صبح) ، رضا (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۴:۲۰:۰۸ عصر)
#7
HeartGood Jobs Sir
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۵۵:۲۵ صبح)
#8
جالبهSmile
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۱:۵۵:۳۳ صبح)
#9
بسیار عالیHeart
این جز گروه کاربری من میشه؟Sad
نقل‌قول: همچنین نویسنده‌ی مطلب می‌تواند زمانی که اعتبار حساب او به حد تعیین شده رسید، درخواست پرداخت کند تا ما با کسر درصدی هزینه‌ را به حساب زرین پال او منتقل کنیم.
حد تعیین 5000 تومان هست؟
پاسخ
 سپاس شده توسطsamet98 (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۲:۲۸:۵۱ عصر) ، mehrjonoob (۱۳۹۱/۷/۱، ۰۷:۲۰:۴۶ صبح)
#10
(۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۰:۵۲:۴۹ صبح)Pars نوشته است: کارایی این سیستم بدین‌گونه است که کاربر می‌تواند برای کل مطلب یا قسمتی از آن ارزشی تعیین کند که کاربران دیگر در صورت تمایل و نیاز با پرداخت هزینه‌ی تعیین شده توسط نویسنده‌ی مطلب می‌تواند به آن مطلب دسترسی پیدا کند.
ایجاد مطلب غیر‌رایگان در حال حاضر فقط برای گروه‌های کاربری مدیران امکان پذیر است و تا اطلاع ثانوی کاربران عادی نمی‌توانند مطلب غیر رایگان ارسال کنند
تا حالا شده اول پول چیزی را بدهید و بعد آن را تحویل بگیرید؟ اگر مطلبی که نمی توانیم آن را ببینیم و باید اول پولش را بدهیم همانی نباشد که در جستجویش هستیم، چه؟
مثل این است که شما برای فروشنده‌ی کفش، توصیفی از آنچه می‌خواهید را ارائه بدهید و بعد ول بدهید و کفشی را در پاکت کند و به شما بدهد، می‌رسی خانه و می‌بینید با آنچه شما خواسته از زمین تا آسمان تفاوت دارد! حتی شماره کفش به پایتان نمی‌خورد!!!

آدرس فروم: در حال بررسی سیستم‌های انجمن‌ساز کدباز مختلف از جمله AEF ،SMF،phpBB ،MyBB و... هستم. احتمالاً تا انتشار MyBB v2 صبر خواهم کرد!
پاسخ
 سپاس شده توسطalimasumi (۱۳۹۰/۱۰/۱۷، ۱۵:۱۵:۴۲ عصر) ، Night (۱۳۹۰/۱۰/۱۹، ۰۳:۵۲:۲۲ صبح)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان