هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نسخه 1.6.3 و 1.4.16 منتشر شد
#1
نسخه 1.6.3 و 1.4.16 مای بی بی منتشر شد. این ارتقا شامل یک ریسک امنیتی خطرناک و یک خطر معمولی می باشد. ما به شما توصیه می کنیم در نخستین فرصت نسخه انجمن خود را ارتقا دهید.

با سپاس از Charlie Somerville و thebod برای کشف این آسیب پذیری:
- آسیب پذیری SQL injection در showthread.php (گزارش داخلی)
- Issue #1487 – CSRF vulnerability in misc.php?action=markread

افزون بر آن موارد زیر بر طرف شد:
- خطای SQL در جستجوی کلمات ناهنجار
- مشکلات جاوا اسکریپت IE9 ( فقط در 1.6.3)
- سازگاری با MySQL 5.5 (فقط در 1.6.3)

تمامی مشکلات دیگر، در نسخه بعدی رفع خواهند شد.

برای MyBB 1.6
با ارتقا به 1.6.3 به آخرین نسخه از جاوا اسکریپت هم ارتقا داده می شوید که این باعث هماهنگی بیشتر انجمن شما با IE9 می شود.

بسته MyBB 1.6.2 به 1.6.3
این بسته فقط برای آن هایی است که از نسخه MyBB 1.6.2 استفاده می کنند. اگر از نسخه دیگری استفاده می کنید لطفا بسته کامل را دریافت کرده و به 1.6.3 ارتقا دهید.

لطفا بسته زیر را که به صورت ZIP می باشد دریافت کرده و فایل های آن را در قسمت های مربوط به خود در انجمن خود آپلود کنید.

1.6.3 changed files

شما برای ارتفا به 1.6.3 نیاز به اجرای ارتقاگر دارید. بعد از آپلود فایل های بالا، فایل ‘lock’ را از مسیر root/install حذف کرده و به لینک www.you.com/install/upgrade.php بروید و ارتقا را شروع کنید. به یاد داشته باشید که قبل از هر کاری از فایل ها و دیتابیس خود بک آپ تهیه کنید.

بعد از ارتقا به مسیر "کنترل پنل مدیر کل > قالب و پوسته ها > قالب ها > تب یافتن قالب های به روزرسانی شده" رفته و قالب های تغییر کرده را به روز کنید. بیشتر به headerinclude و index_boardstats و forumdisplay_threadlist توجه کنید.
آموزش کامل ارتفای قالب در ارسال شماره 34



برای 1.4
لطفا برای هماهنگی با MySQL 5.5 و مشکل جاوا اسکریپت IE9 به نسخه 1.6.3 ارتقا دهید. به یاد داشته باشید که پشتیبانی نسخه 1.4 در 1st July 2011 پایان می یاد و بعد از آن نسخه امنیتی و تکمیل کننده دیگری برای این سری منتشر نخواهد شد.

بسته 1.4.15 به 1.4.16
این نسخه تنها برای کاربر 1.4.15 می باشد. اگر از نسخه دیگری استفاده می کنید و هم چنین نمی خواهید به 1.6.3 ارتقا دهید، این بسته را دریافت کنید.

1.4.15 changed files

شما برای ارتفا به 1.4.16 نیاز به اجرای ارتقاگر دارید. بعد از آپلود فایل های بالا، فایل ‘lock’ را از مسیر root/install حذف کرده و به لینک www.you.com/install/upgrade.php بروید و ارتقا را شروع کنید. به یاد داشته باشید که قبل از هر کاری از فایل ها و دیتابیس خود بک آپ تهیه کنید.

بعد از ارتقا به مسیر "کنترل پنل مدیر کل > قالب و پوسته ها > قالب ها > تب یافتن قالب های به روزرسانی شده" رفته و قالب های تغییر کرده را به روز کنید. بیشتر به headerinclude و index_boardstats و forumdisplay_threadlist توجه کنید.



اگر شما مشکل امنیتی را در مای بی بی یافته اید لطفا آن را به ما گزارش دهید و تا زمانی که ما بسته تکمیلی برای آن منتشر نکرده ایم از عمومی کردن مشکل امنیتی خودداری کنید.
با سپاس تیم MyBB


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

 سپاس شده توسطFunSeT (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۴:۵۵:۱۹ عصر) ، Mt edition (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۵:۰۸:۲۷ عصر) ، Cancer9003 (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۵:۲۳:۴۰ عصر) ، MAJID-SPORT (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۵:۲۹:۵۹ عصر) ، carrow (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۵:۵۹:۳۱ عصر) ، rizesh (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۶:۰۶:۱۹ عصر) ، ghanari (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۷:۰۰:۰۴ عصر) ، persiavip (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۸:۳۸:۲۵ عصر) ، Ben (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۹:۴۱:۳۲ عصر) ، AR@KST@R (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۱۹:۴۸:۵۴ عصر) ، lordehsan (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۰۳:۵۲ عصر) ، khp (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۰۶:۴۹ عصر) ، ahmadb (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۱۱:۵۷ عصر) ، mypgr.ir (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۳۸:۵۲ عصر) ، DJMOKHTAR (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۴۷:۱۳ عصر) ، cniran (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۵۰:۲۰ عصر) ، sepanta-gsm (۱۳۹۰/۱/۲۹، ۰۳:۲۱:۰۵ صبح) ، 1STAR (۱۳۹۰/۱/۲۹، ۰۶:۵۳:۱۱ صبح) ، shakilid (۱۳۹۰/۱/۲۹، ۱۲:۱۷:۳۵ عصر) ، MSTF (۱۳۹۰/۱/۲۹، ۲۰:۵۴:۴۳ عصر) ، MehdiD (۱۳۹۰/۱/۲۹، ۲۳:۵۵:۴۰ عصر) ، Moh@mm@d (۱۳۹۰/۱/۳۰، ۱۴:۵۶:۴۲ عصر) ، parsilu (۱۳۹۰/۱/۳۰، ۲۱:۱۶:۲۸ عصر) ، pouya1364 (۱۳۹۰/۱/۳۰، ۲۱:۳۶:۲۸ عصر) ، diyarbikasan (۱۳۹۰/۱/۳۰، ۲۳:۴۳:۱۲ عصر) ، ZEUS (۱۳۹۰/۲/۳، ۱۴:۳۰:۳۴ عصر) ، andy2012 (۱۳۹۰/۲/۴، ۰۹:۴۸:۴۳ صبح) ، mohammad6 (۱۳۹۰/۲/۴، ۱۲:۵۱:۱۹ عصر) ، mparsa (۱۳۹۰/۲/۵، ۱۰:۴۹:۵۸ صبح) ، hadei (۱۳۹۰/۲/۵، ۱۷:۴۷:۰۲ عصر) ، K@Z3M (۱۳۹۰/۲/۹، ۲۰:۴۵:۰۴ عصر) ، zefreh (۱۳۹۰/۲/۱۳، ۲۳:۴۳:۲۲ عصر) ، mogtabaa (۱۳۹۰/۲/۱۶، ۱۳:۵۷:۳۲ عصر) ، mahpishoni (۱۳۹۰/۲/۱۸، ۰۱:۱۸:۲۴ صبح) ، elmi1413 (۱۳۹۰/۲/۱۸، ۲۲:۰۴:۵۴ عصر) ، GoldOnline (۱۳۹۰/۲/۲۵، ۱۶:۵۷:۳۰ عصر) ، zesht (۱۳۹۰/۲/۲۷، ۱۰:۰۹:۵۷ صبح) ، moeinleyla (۱۳۹۰/۳/۸، ۱۹:۲۶:۴۸ عصر) ، darya1012 (۱۳۹۰/۳/۱۴، ۱۹:۳۰:۵۱ عصر) ، shahin20 (۱۳۹۰/۳/۱۵، ۰۲:۳۶:۱۲ صبح) ، golforosh (۱۳۹۰/۳/۲۸، ۰۷:۳۶:۰۸ صبح) ، amir_tara67 (۱۳۹۰/۴/۲، ۰۱:۰۸:۴۶ صبح)
#2
ترجمه شد.


مردان بزرگ اراده می‌کنند و مردان کوچک آرزو
[تصویر:  1348752239.gif]




اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان که در رسیدن به هدفت موفق بودی.
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند.
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست.
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می‌خواهد.

 سپاس شده توسطpersiavip (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۰:۰۲:۲۴ عصر) ، lordehsan (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۰۵:۵۶ عصر) ، DJMOKHTAR (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۴۷:۱۶ عصر) ، mparsa (۱۳۹۰/۲/۵، ۱۱:۰۸:۳۳ صبح) ، hadei (۱۳۹۰/۲/۵، ۱۷:۴۷:۲۹ عصر) ، zefreh (۱۳۹۰/۲/۱۳، ۲۳:۴۳:۲۸ عصر) ، amir_tara67 (۱۳۹۰/۴/۲، ۰۱:۰۸:۵۰ صبح)
#3
شبیه ترجمه من بود
خوب الان من شروع میکنم
خبرشو میدم
فان 98
تــ مپا
برای هردو سایت نویسنده میپذیرم
ایمیل : rizeshawesome@gmail.com
#4
http://forum.cybergame.ir/ ارور بعد از ارتقا
#5
فایل lock رو دوباره بزار تو پوشه نصب یا پوشه install رو حذف کنCool
فعلا لوکال
 سپاس شده توسطPars (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۱:۴۲:۰۱ عصر) ، persiavip (۱۳۹۰/۱/۲۸، ۲۳:۰۰:۵۶ عصر) ، mohammad6 (۱۳۹۰/۲/۴، ۱۲:۵۲:۱۶ عصر)
#6
Question 
من فایل upgrade.php ندارم چی؟(قبلا پس از ثبت نام پوشه install رو حذف کردم)
فعلا لوکال
#7
من اصلا پوشه Install ندارم

کلا حذف کردم lock هم ندارم ؟

فکر کنم باید صبر کنم ببنیم این بروز رسانی چه مشکلاتی داره ؟
#8
دوستان کسی ارتفا داده خبرشو اینجابرای عوم بزارهConfused
#9
فایل لاک توی فولدر
mybb_1602_changed_files.zip که نیست؟
اپگرید از 1.62. به 1.63
rayman1366, از Oct 2009 عضو مرجع فارسی مای بی بی در ایران می باشد.
#10
من ارتقا دادم از نظر لود شدن سایت هم عالی شده
موفق باشیدTongue


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان