هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی ابزار و پلاگین سئو وردپرس
#1
افزونه سئو وردپرس

موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک برای بسیاری از وب سایت ها می باشند. به همین دلیل کاربران ما اغلب از ما در مورد نکات سئو و پلاگین هایی که برای بهبود سئو سایت های وردپرسشان کمک می کنند سوال می پرسند. در این مقاله ما ۹ تا از بهترین پلاگین های و افزونه سئو وردپرس و ابزارهایی که باعث بهبود سئو وردپرس شما می شوند را معرفی می کنیم.

افزونه سئو وردپرس Yoast

این پلاگین وردپرس یکی از پلاگین هایی است که بیشترین  دانلود را در همه زمان ها به خود اختصاص داده است. افزونه سئو وردپرس Yoast یک راه حل جامع برای همه سایت هایی که به سئو نیاز دارند می باشد.

بدون شک یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس, Yoast است. اگر می خواهید با تولید محتوا و بهینه سازی صفحات وب سایت خود, سئو و بهینه سازی سایت خود را بهبود بدهید، این پلاگین این اجازه را به شما می دهد تا عنوان SEO, توضیحات متا و کلمات کلیدی متا برای هر پست و هر صفحه ای از سایتتان اضافه کنید.

شما همچنین می توانید عنوان سفارشی, آرشیو, دسته بندی و برچسب برای صفحه اصلی سایتتان بنویسید .همچنین می توانید: متا تگ ها و شبکه های اجتماعی و نقشه سایت خود را هم در این افزونه مدیریت کنید.

لیست ویژگی ها برای سئو وردپرس Yoast بسیار طولانی است و شما باید کاملا بدانید که چرا ما از آن برای  WPBeginner و تمام وب سایت ها استفاده میکنیم.  پس از آن, باید یاد بگیرید که چگونه پلاگین وردپرس SEO   را نصب و راه اندازی کنید.

قابلیت های کلی افزونه سئو وردپرس Yoast

    بهینه سازی فنی صفحات برای موتورهای جست وجو
    سازگاری با نقشه XML سایت
    ابزار تجزیه و تحلیل سئو صفحه
    افزونه Yoast به شما برای بهبود سئوی مطالب قبل از انتشار کمک می کند. این پلاگین با بررسی سریع مطلب, متا تگ ها, کلمات کلیدی و برچسب ها به شما یادآوری می کند که چه کارهایی را باید انجام دهید و چه اشتباهاتی انجام داده اید و باید آنها را اصلاح کنید.

SEMRush

SEMRush ابزاری برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل رقبا برای کمک به بهبود SEO سایت شما است.
شما می توانید در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی, مکان هایی که رقیبان شما از آنجا لینک گرفته اند و استراتژی تبلیغاتی رقیبان خود مطلع شوید.
SEMrush یک سیستم پولی است و توسط هزاران نفر از متخصصان SEO در سراسر جهان استفاده می شود و می تواند برای شما ثروت عظیمی از داده ها را فراهم کند.

google keyword planner

هیچ جستجوگر قدرتمندی به اندازه گوگل در سیاره زمین وجود ندارد که تعداد زیادی از کاربران در آن جستجو کنند.
آیا شما می دانید که شما می توانید ایده های کلمه کلیدی خود را از خود گوگل با استفاده از ابزار برنامه ریز گوگل کلید واژه دریافت کنید. این ابزار به صورت رایگان ارائه می گردد و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. هدف اصلی آن این است که کلمات کلیدی که برای کمپین های تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرند را نشان دهد. همچنین برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب با نشان دادن برآورد حجم جستجو, تعدادی از نتایج, و سطح دشواری کلمات کلیدی کمک می کند.

خیلی از مدیران وب سایت ها اطلاعی از این موضوع ندارند که یکسری از پلاگین های رایگان برای بهینه سازی وجود دارد این پلاگین های رایگان این امکان رو به شما میدهند که دیگر نیازی به پلاگین های دیگر در زمینه سئو نداشته باشید, عملکرد اصلی این پلاگین ها تحقیقات گسترده راجع به کلمات کلیدی, پیشنهاد کلمات کلیدی و مناسب کسب و کارتان, نمایش میزان جستجو کلمات کلیدی, تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت می باشد. اگر از اطلاعات ارائه شده این پلاگین به درستی استفاده شود, به راحتی می توانید کلمات کلیدی مناسب و رقابتی را انتخاب و با رقیبان خود رقابت کنید.

به عنوان یک بازاریاب محتوای و یا وبلاگ نویس, شما می توانید از کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا اطلاعات پیدا کنید.

keywordtool

ابزار کلمه کلیدی KeywordTool.io در حال حاضر یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی رایگان در دسترس است و اجازه می دهد شما به سادگی ایده های کلیدواژه ای مورد نظر خود را با تایپ کردن در یک کلمه کلیدی بیابید. این پیشنهادات کلمه کلیدی به طور خودکار از پیشنهادهای گوگل جمع آوری می شوند.

این ابزار کلید واژه بسیار شگفت آور و سریع است و مهمتر از آن کاملا رایگان برای استفاده همه می باشد. شما می توانید آن را برای بهینه سازی محتوای سایت وردپرس خود استفاده کنید. همچنین اجازه می دهد تا شما پیشنهادات کلمه کلیدی از یوتیوب, بینگ, و فروشگاه App را دریافت کنید.
پاسخ
#2
مقاله جالبی بود، البته بیشتر اینها پولی هست یا خیلی لیمیت دارن. اما بازم ممنون از شما
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۲:۳۶ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۴:۳۹ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۶:۰۰ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان