هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سامانه پیامکی
#1
سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب (اسکریپت) که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان  ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنترا برای شما فراهم می آورد.
در دنیای امروز که بسیاری از افراد به وسایل ارتباطی بی سیم براحتی دسترسی دارند، برخورداری از سامانه ای هوشمند که فرصت تبلیغات سریع ، هدفمند و ارزان را برای افراد درهر نقطه ای از جهان  فراهم آورد، انتخاب هوشمندانه ایست. چراکه این سامانه به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری ورمزعبور اختصاصی خودتان، میتوانید ارسال و دریافت های پیامک های خود را مدیریت کنید.
 
تفاوت سامانه ارسال پیامک (SMSPanel) با مودم جی اس ام (GSM Modem) چیست؟
سرعت ارسال پیامک در پنل های ارسال پیام، بسیار بیشتر از مودم های  جی اس ام میباشد. (در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ پیامک در دقیقه)
امکان ارسال پیامک باشماره های اختصاصی (پیش شماره های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ و ۰۲۱ ) فقط در پنل های پیامک وجود دارد.
امکانات پنل های ارسال اس ام اس در مقایسه با GSM Modem بیشتر است.
 
مزایای استفاده از سامانه پیامکی در تبلیغات

۱- سرعت بالای ارسال :
در حال حاضریکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغات، ارسال پیامک است.این شیوه اطلاع رسانی در مراسم های خاص، آفرهای ویژه ای که فروشگاه ها و مراکز خدماتی ارائه میدهند و حتی اطلاع رسانی در حوزه های داخل سازمانی و نیز نظر سنجی ها در مدت زمان کوتاه و سرعت بالا، بسیار رایج می باشد.
تفاوت اصلی بین سازمان دولتی و کسب و کار معمولی این است که دولت نیاز دارد اطلاعاتی را منتقل کند که اهمیت فراوان دارد و پایبندی عمیق کارکنان و بخش عمومی را می‌طلبد. از این گذشته، اطلاعات منتقل‌شده باید رویه‌ای برای تعیین صحت و سقم داشته باشد تا مانع هر نوع واکنش منفی مردم شود.برای اطلاع بیشتر دراین خصوص مقاله " کاربرد پیامک انبوه در دولت و سازمان های مردم نهاد " را مطالعه کنید.
 
۲- ماندگاری تبلیغات:
در صورتی که شما جامعه هدف خود را به درستی انتخاب کرده باشید و متن پیامک شما جذاب باشد، احتمال زیادی وجود دارد که مخاطبانتان،  پیام شما را در تلفن همراه خود به صورت ذخیره نگه دارند. به این ترتیب زمانی  که مشتریان به کالا و خدمات شما نیاز پیدا کنند؛ به آن دسترسی خواهند داشت.
 
3- دسترسی سریع و بازخورد بالا :
با توجه  به اینکه تلفن های همراه امروزه به صورت گسترده و در بیشتر ساعات شبانه روزدراختیار مشترکین و در دسترس آنها می باشد، شما این طمینان را خواهید داشت که درصد بالایی از پیامک های شما توسط مخاطب خوانده شده و بدین صورت احتمال بازخورد آن بیشتر خواهد بود.
 
4- هزینه متناسب با تیراژ :
این شیوه تبلیغات در قیاس با سایر روش های مرسوم آن، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. به عنوان مثال اگرهزینه چاپ کاتالوگ و توزیع آن را برای هر شخص 100 تومان در نظر بگیرید، ارسال 2 پیامک برای هر شخص بیشتر از 20 تومان هزینه نخواهد داشت.
 
5- ارسال پیامک انبوه:
ارسال پیامک تبلیغاتی در فاصله زمانی کوتاه به افراد زیاد، می تواند بسیاری از نیاز های تبلیغاتی شما را در حوزه کسب و کارتان پوشش دهد.در وب وان اس ام اس شما ارسال پیامک انبوه با شیوه های ارسال منطقه ای، ارسال از طریق کدپستی و ... را دریافت خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر مقاله پیامک انبوه را مطالعه نمایید.
 
 6- مخاطب هدفمند:
از مهمترین مزایای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی قابلیت هدفمند سازی مخاطبین آن است. این درحالی است که سایر روش های هدفمند تبلیغاتی، زمان بر و هزینه بر بوده و نیازمند نیروی انسانی است.
 
7-عدم نیاز به توزیع کننده
 این شیوه تبلیغات علاوه بر مزایای ذکر شده از معدود روش هایی است که نیاز به هزینه توزیع نداشته و شما صرفا با هزینه ای که هنگام خرید پنل اس ام اس پرداخت می کنید به هدف خود دست می یابید.

8-مدیریت آنلاین
ضمن خرید سامانه پیامکی، شما امکان مدیریت همه جانبه تبلیغات خود را خواهید داشت. این مدیریت شامل تنظیم جزئیات متن نوشتاری پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک، گزارش گیری از پیام های ارسالی ،انتخاب شهر و استان و انتخاب نوع شماره های دایمی یا اعتباری می باشد.

9-آموزش و پشتیبانی
مدیریت پنل اس ام اس کار سخت و پیچیده ای نیست، اما داشتن کارشناسان پشتیبان قوی و آموزش های کاربردی، میتواند آن را ازدیگر سامانه ها موفق تر سازد.
 
وب وان اس ام اس  خدمات پیام رسانی خود را با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری به شما عرضه میکند. این سامانه دارای بانک شماره ای  قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول و... می باشد.
چنانچه قصد خرید سامانه پیامکی ارزان را دارید، پیشنهاد می کنیم پیش از ثبت نام سامانه پیامکی،نسخه نمایشی پنل اس ام اس وب وان را جهت آشنایی با محیط آن و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد،ملاحظه نمایید. کافی است با نام کاربری و رمز عبوری که در اختیار شما گذاشته شده وارد پنل شده و ضمن ارسال یک پیامک آزمایی پیش فرض خواهید دید که کار با این سامانه هیچ پیچدگی خاصی نداشته و براحتی امکان پذیر است. با وجود این در صورتی که ابهاماتی درقابلیت های  پنل اس ام اس یا نحوه کارآن در ذهن دارید، کارشناسان پشتیبانی وب وان آماده پاسخگوی کلیه سئوالات شما در رابطه با پنل اس ام اس ازطریق تماس با ما خواهند بود.

پنل اس ام اس تبلیغاتی
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۴:۲۹ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۶:۱۸ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۸:۲۲ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان