هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قواعد کلی موفقیت دربهینه سازی وب سایت در موتورهای جست وجو
#1
تامین اهداف جستجوگران و راضی کردن انها :
تمام تلاش ما برای تامین هدف و راضی کردن کاربران است. پشت هر جست وجویی قصد و نیتی وجود دارد. در این زمینه اطلاعاتی را جمع اوری کردم که در اغلب انها قصد اولیه با هدف نهایی متفاوت است. برای تفهیم بهتر مثالی میزنم. زمانی که فردی برای پیدا کردن انواع لباس های رسمی جشن عروسی جستجو می کند، حدس می زنیم که مقصود معین از این جستجو، درخواست برای بازدید از انواع مختلف لباسهای رسمی عروسی که بعنوان مهمان یا عروس یا داماد می پوشند است. اما هدف نهایی ممکن است تصمیم گیری برای خریداری یکی از لباسهای روزانه باشد.این مسئله به این معناست که ما نیاز به تلاش در راستای انجام هر دو مقصود داریم. کار خیلی دشواریست است که بعنوان یک تاجر الکترونیک به مشتریان بگویید: ” کت و شلوار یا لباس رسمی خود را حتما از سایت ما خریداری کنید.” به چند دلیل این کار دشوار است: شما نمی دانید لزوما لباس مد نظر همان کت و شلوار امریکایی با کراوات مشکی است یا نه و کسی که جستجو کرده خانم است یا اقا. در حالت عادی یک خانم اقدام به خرید کت و شلوار نمی کند و احتمالا پیراهن زنانه می خرد. پس بهتر است برای موفقیت بیشتر از یک قسمت متن یا محتوا برای توضیح بیشتر استفاده کرد و تمام تلاش را برای به اجرا درآوردن درجه یک این موارد بکار بگیرید.

سرعت، سرعت و سرعت بیشتر:
بسیار ساده و واضح است و همه ی ما می دانیم جلب رضایت مشتری از نشان هایی ست که گوگل بطور مستقیم و غیر مستقیم آن را توجیه می کند. ما صفحاتی را می شناسیم که با ذخیره سازی “سریع تر”، لینک ها و آپدیت منظم سایت رتبه بهتری را بدست اورده اند و می دانیم که تمامی این مسائل که فاکتور اصلی آن سرعت است به تنهایی می تواند تاثیر زیادی در رتبه بندی داشته باشد. اگرچه گوگل سرعت بارگذاری صفحات را کم کرده اما رتبه بهتر را به صورت مستقیم به صفحات اختصاص داده است که سرعت بارگذاری کمتری را داشته باشند

تبلیغات:
قاعده ی سوم که دربرگیرنده ی ایجاد و تثبیت اعتبار و تعهد می شود، با قاعده ی دوم در ارتباط است. قسمت اعظمی از تجربه ی مشتری، سرعت عملکرد سایت شماست. پس اگر من یک وب سایت داشته باشم، حتما از جنبه های مختلف موجود در بهینه سازی موتورهای جستجو بهره می برم. با کمک بهینه سازی در موتورهای جستجو که در گروه های بازاریابی نقش عمده ای را داراست، توانسته ایم توانایی بیشتری برای نفوذ به موارد زیر بدست اوریم که عبارتند از:

– ایا تا بحال مردم درباره ی حوزه کاری شما چیزی شنیده اند؟

-ایا عناصر دیداری دارید که شما را بعنوان یک سایت معتبر معرفی کند درحالیکه حتی بار اولی است که درباره ی شما می شنوند؟ این گزینه می تواند مانند عکس های داخل یک صفحه عمل کند که درباره ی ترتیب رنگها هستند.

-ایا شما بطور مستقیم در دسترس هستید؟

جلوگیری از عوامل دلسردکننده ی مشتریان:۶۶
شما می خواهید تا از گیج یا دلسرد شدن کاربرانی که در زمان حال یا اینده سایتتان را می بینند ، جلوگیری کنید. رایج ترین اشتباهی که مرتکب می شویم این است که می خواهیم طی یک زمان خاص راجع به یک محصول یا خدمات، مطالب و محتوای زیاد از حدی را ارائه دهیم که تجربه ی ناخوشایندی را برای مشتری برجای می گذارد. این نوع ازدیاد بارگذاری محتوا، تاثیر منفی درپی دارد. شما ملزم هستید تا انواع تعهداتی را که راغبید در سایتتان بگذارید، انتخاب کنید. اما اگاه باشید جستجوی به اصطلاح pogo دارای بیشترین اهمیت است و زمانی استفاده می شود که کاربران درباره ی شما بطور مستقیم یا غیر مستقیم قضاوت می کنند. جستجوی pogo جستجویی ست که در ان ابتدا کاربر سایت شما را انتخاب می کند سپس بعد از بررسی، دکمه ی “بازگشت” را انتخاب کرده و از سایت شما خارج شده و سایت دیگری را انتخاب می کند. گوگل و بینگ(Bing) تفسیری از این موضوع را برای شما اماده کرده اند اما تفسیر Bing در مقایسه با گوگل، بسیار ضعیف است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سئو مراجعه نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۳:۰۲ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۵:۰۳ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۶:۲۷ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  10 علت عدم موفقیت یک سایت nazano 0 1,077 ۱۳۹۴/۱۲/۲۰، ۱۳:۱۹:۱۸ عصر
آخرین ارسال: nazano

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان