هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HP از باریک ترین لپ تاپ دنیا پرده برداشت، Spectre با نمایشگر 13 اینچی و ضخامت 10 میل
#1
رایانه های شخصی از زمانی که اولین بار در دهه 1980 به صورت لپ تاپ های سنگین عرضه شدند، راه زیادی را طی کرده اند. لپ تاپ ها به مرور زمان کوچک تر و باریک تر شده اند. اما امروز شاهد رونمایی از محصولی هستیم که باریک ترین مدل در نوع خود است. شرکت HP همان طور که قولش را داده بود، باریک ترین لپ تاپ دنیا را با نام HP Spectre معرفی کرد. با ما همراه باشید.
[تصویر:  hp_spectre_acc_575px.jpg]
لپ تاپ 13 اینچی Spectre ضخامتی تنها به اندازه 10.4 میلی متر دارد که در میان محصولاتی چون Lenovo Yoga با 14.9 میلی متر ضخامت، Asus Zenbook با 12.3 میلی متر ضخامت و جدیدترین مک بوک اپل با ضخامت 13.1 میلی متری، قد علم کرده است. این لپ تاپ از جنس فیبر کربن و آلومینیوم است و تم رنگی آن ترکیبی از مشکی و مسی است.
[تصویر:  hp_spectre_design_575px.jpg]
نمایشگر Full HD از نوع IPS لپ تاپ Spectre با Gorilla Glass محافظت می شود و با اسپیکرهای Bang & Olufsen، صفحه کلید با نور پس زمینه و تاچ پد لمسی شیشه ای همراه شده است. بر خلاف بسیاری از سازنده ها که اخیراً بهره گیری از پردازنده های اینتل Core M را ترجیح می دهند، HP تصمیم گرفته پردازنده های Core i5 و Core i7 را در Spectre به کار گیرد. حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی برای Spectre با وزن یک کیلو و صد گرمی خود، می توانند کاربران زیادی را مجذوب این محصول زیبا کنند.
[تصویر:  hp_spectre_kb_575px.jpg]
به گفته اچ پی، برای داشتن بهترین عملکرد نیاز به تجدید نظر در مورد خنک کننده ها بوده است و HP تصمیم گرفته تا از تکنولوژی ای که آن را hyperbaric cooling می نامد، بهره گیرد. در این فناوری دستگاه نه تنها گرما را به خارج می راند بلکه هوای سرد را نیز به درون خود می کشد و با ترکیب با تنظمیات پویا برای پاور، باعث بالا بردن سطح کارکرد پردازنده می شود.
[تصویر:  hp_spectre_features_1_575px.jpg]
HP Spectre از USB Type-C پشتیبانی می کند و دارای سه پورت با پشتیبانی از شارژ، انتقال داده و اتصال به نمایشگرهای خارجی است که دو پورت از Thunderbolt با سرعتی تا 40 گیگابایت در ثانیه پشتیبانی می کنند. همچنین باتری این لپ تاپ عمری 9 ساعته دارد.
Spectre از ششم اردیبهشت برای پیش فروش آماده خواهد بود تا با قیمتی معادل 1170 دلار به فروش رسد.
منبع: Gizmag
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۷:۲۰ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۹:۰۲ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۲:۴۰ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان