هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ساعت‎ها نشستن پای کامپیوتر بدون خستگی چشم! با مانیتور BenQ BL2420Z آشنا شوید
#1
اگر ساعات طولانی را پای کامپیوتر و مانیتورهای با شدت روشنایی بالا سپری کنید، به احتمال زیاد خستگی و خشکی چشم را تجربه کرده اید، یکی از راهکارهای موثر برای کاستن از شدت این مشکل آزار دهنده، به حداقل رساندن نورآبی ساطع شده توسط نمایشگر است. شرکت BenQ اخیراً یک مانیتور 24 اینچی جدید به نام BL2420Z معرفی کرده که دارای حالت نور آبی ضعیف با شدت کم است و از خستگی و خشکی چشم ها تا 70 درصد می کاهد.
[تصویر:  102b.jpg]
 کنترل شدت روشنایی نمایشگر این مانیتور به روش غیر PWM انجام می شود، بنابراین مشکل لرزش و چشمک زدن نور پس زمینه به حداقل می رسد.  وضوح تصویر پنل این مانیتور Full HD، حداکثر شدت روشنایی آن 250 cd/m²، نسبت کنتراست استاتیک آن 3000:1  و زاویه دید افقی-عمودی آن حداکثر 178°/178° است. DisplayPort ،HDMI ،DVI و D-Sub درگاه های ورودی تصویر این مانیتور را تشکیل می دهند.
[تصویر:  102a.jpg] این مانیتور همچنین دارای یک USB hub با دو درگاه و بلندگوی استریو 2 واتی است. شاید بتوان خیره کننده ترین قابلیت این مانیتور را پایه آن خواند که از مانیتورهای گیمینگ این کمپانی به BL2420Z به ارث رسیده است. جدیدترین مانیتور BenQ همچنین دارای استند ویژه‎ای برای نگه داشتن هدست می باشد. این مانیتور به طور ویژه برای کاربران تجاری و استفاده در محیط های کاری طراحی شده است.
[تصویر:  102d.jpg]
قیمت و یا زمان عرضه این محصول تاکنون اعلام نشده است.
منبع: techpowerup
پاسخ
#2
قیمتشون رو لطف می کنید؟
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۷:۳۹ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۹:۲۴ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۳:۰۰ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان