هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Doogee گوشی جدید خود با جنس بدنه‌ی فلزمایع را شهریور ماه معرفی می‌کند
#1
پرچم دار کمپانی دوگی با نام Doogee F3 به زودی در نسخه‌های مختلف که شامل ۲ یا ۳ گیگابایت رم هستند، روانه‌ی بازار خواهد شد و حتی نسخه‌ای با قاب پشتی چوبی نیز از این گوشی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم نیز در تعداد کم تولید خواهد شد و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده آماده‌ی خرید باشد.

با این همه، دوگی در حال کار بر روی گوشی بالا‌رده‌ی دیگری به نام Doogee F2015 است. در روزهای گذشته شاهد فاش شدن عکس‌هایی از گوشی بودیم و امروز نیز با فاش شدن عکس‌های جدید، اطلاعات دیگری در مورد جنس و مشخصات این گوشی فاش شده است.

پیش از همه باید گفت که به نظر می‌رسد نام نهایی دوگی اف ۲۰۱۵ به دوگی اف ۵ تغییر خواهد کرد. جنس بدنه‌ی این گوشی از نوع فلز مایع یا Liquid Metal خواهد بود و همان طور که در عکس‌های زیر می‌بینید زیبایی خاصی نیز به آن خواهد بخشید. حسگر اثر انگشت نیز در قاپ پشتی این گوشی قرار خواهد داشت و حاشیه‌های کناری آن نیز ضخامت بسیار کم یک میلی‌متری خواهند داشت.

آن طور که از شواهد پیدا است، دوگی اف ۵ در شهریور امسال در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای معرفی خواهد شد. در حال حاضر از قیمت این گوشی اطلاعاتی در دست نیست. این گوشی به میکروفون دوتایی مجهز شده و درون آن نیز گام‌شمار دیجیتالی جاسازی خواهد شد.

از مشخصات فنی دوگی اف ۵ نیز می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی با پوشش گوریلا گلس ۳ اشاره کرد که از نوع شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D خواهد بود. به علاوه این گوشی از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی مدیاتک MT6753 بهره خواهد برد و پردازنده‌ی گرافیکی آن از نوع Mali-T760 خواهد بود. دوگی اف ۵ دارای ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود که قابلیت افزایش تا ۳۲ گیگابایت دیگر را از طریق درگاه حافظه خواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسل خواهند بود.

همچنین دوگی اف ۵ مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز خواهد شد و ۷۹ درصد از پنل جلویی آن را صفحه نمایش تشکیل خواهد داد.

مدت زمان زیادی تا زمان معرفی رسمی این گوشی باقی نمانده و  انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار اخبار بیشتری در مورد زمان دقیق معرفی و قیمت آن باشیم.



نمایندگی سانترال پاناسونیک
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۶:۲۰ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۸:۰۵ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۱:۱۷ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  هواوی G8 را با بدنه‌ی فلزی و تراشه‌ی اسنپدراگون 615 معرفی کرد mansour.ertebat 1 1,038 ۱۳۹۴/۷/۱، ۱۵:۰۰:۳۰ عصر
آخرین ارسال: lili852

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان