هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت طراحی وساخت وب سایت به چه تخصص و نیروهایی نیازمند می باشد
#1
یک شرکت طراحی وب سایت به نیروها و تخصص های بسیاری نیازمند می باشد علارغم آنکه ممکن است شرکت ها و گروه های تک نفره و با تعداد پایینی باشند که عملیات طراحی وب را از ابتدا تا انتها توسط یک شخص انجام دهند. در اینجا منظور یک شرکت حرفه ای طراحی وب سایت می باشد که هر بخش را توسط متخصص مربوطه انجام می دهد. در بخش زیر این تخصص ها و مشاغل را برای شما بیان می نمایم:



متخصص دامنه و هاستینگ: شخصی می بایست مسئول مدیریت ثبت و تمدید دامنه ها و همچنین ایجاد هاست جدید و تمدید آن ها باشد. برخی شرکت های طراحی وب خدمات هاستینگ را خود ارائه می نمایند و از سرور داخلی استفاده می نمایند و بنابراین نیاز به متخصص نصب و راه اندازی سرور دارند. البته سرور می بایست به صورت دائمی نگهداری شود و متخصصب بر روی آن نظارت نماید. برخی شرکت ها نیز خدمات هاست خود را از سایر شرکت های میزبانی وب تهیه می نمایند و متخصص هاستینگ مسئول یافتن سرورهای با کیفیت و ارتباط با آنهاست. زمانی که برای یکی از سایت ها مشکلی به وجود آمد متخصص هاستینگ می بایست مشکل را سریعا به پشتیبانی هاستینگ گزارش دهد. بهتر است شرکت های طراحی سایت خدمات هاست خود را از شرکت هایی تهیه نمایند که به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات هاستینگ فعالیت می نمایند و عملکرد خوبی دارند. دارکوب سرورهای هاست وب سایت های خود را از بهترین وب هاست های موجود تهیه می نماید.
طراح گرافیک وب سایت: پس از آنکه قرار داده طراحی وب بسته شده به عنوان اولین مرحله از طراحی سایت می بایست گرافیک سایت طراحی گردید. گرافیست وب سایت در ابتدا با کارفرما جلساتی برگزار نموده و در آن جلسات با کارفرمای خود تبادل نظر می نماید و سپس طرح را مطابق با نظر کارفرما پیاده سازی می نماید. عملیات ویرایش بر روی قالب وب سایت تا زمانی انجام می گردد تا کارفرما از قالب سایت راضی باشد. گرافیست وب سایت معمولا با نرم افزارهای گرافیکی نظیر فتوشاپ، فلش و همچنین نرم افزارهای طراحی وب نظیر frontpage, dreamweaver آشنایی کامل دارد. برخی از طراحان با تجربه تر کد نویسی html, css, javascript و حتی jquery و mootools را می دانند و می توانند از آنها در ساخت گرافیک های وبی خود استفاده نماید.
منبع و سورس:
تخصص و نیروهای نیازمند طراحی وب


[تصویر:  %3E]


موضوعات مربوطه:


چگونه بین 500 وب سایت برتر الکسا در ایران باشیم
طراحی وب سایت رایگان و یا با حداقل قیمت
تعرفه طراحی وب سایت به چه صورت است؟
8 نکته برای افزایش مشتریان وب سایت
تخفیف خدمات طراحی وب سایت و هاستینگ در ماه مبارک رمضان تا عید فطر
[تصویر:  logo.png]
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۸:۲۵ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۲۰:۱۰ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۳:۴۹ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان