هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5 موردی که قبل از طراحی سایت باید بدانید
#1
1. بدانید دقیقا چه میخواهید.

بسیاری از افراد نمی دانند دقیقا از وب سایت چه میخواهند. آیا تا بحال به جستجوی مشتریان مجازی و اینترنتی خود پرداخته اید؟ آیا میدانید نیاز مشتریان شما از وب سایت چیست؟ آیا میدانید مشتریان از چه سایت هایی بیشتر بازدید می کنند؟ آیا می دانید مشتریان با چه کلماتی به سایت شما میرسند؟

تمامی این موارد باید در طراحی سایت در نظر گرفته شود.

2. طراحی وب سایت بیشتر از چیزی که فکر می کنید زمان و هزینه می برد.

سعی کنید بیشترین زمان را برای طراحی وب سایت را در نظر بگیرید. زیرا تمامی المانهایی که قرار است به دست طراحتان برسد ممکن است مدت زیادی زمان ببرد و فاز جدید کار بعد از نهایی شدن طرح اولیه شروع می شود زیرا شما در این زمان باید محتوا که ممکن است شامل: عکس، متن سایت، فایل های دانلود و... باشد را در سایت جای دهید. بدانید هرچه زمان بیشتری روی طراحی سایت صرف کنید نتیجه ی بهتری دریافت خواهید کرد.

3. یک سایت ابعاد زیادی دارد، سعی کنید از ابعاد آن حذف نکنید.

یک وب سایت حرفه ای را باید از چند دید بررسی کرد:

الف-طراحی= آیا طراحی سایت من نیاز کاربران را برطرف می کند؟

ب-محتوا= آیا محتوای سایت من همانی است که کاربران من به دنبال آن هستند؟

ج-بهینه سازی وب سایت= آیا کاربران من میت وانند سایت من را بیابند؟

د-برنامه ریزی آینده سایت= آیا برنامه ریزی که من برای سایت خود تنظیم کرده ام، من را برای به روز رسانی سایت راهنمایی میکنند و یا باید در آینده با صرف هزینه ی بیشتر و اتلاف وقت به طراحی سایت مجدد بپردازم؟

4. در طراحی خود را با CMS یا سیستم های مدیریت محتوا درگیر نکنید.

سیستم های مدیریت محتوا برای شروع مناسب نیستند، بهتر است از برنامه نویس و طراح وب درخواست کمک کنید شاید آنها بتوانند راه حل مناسب تری برای طراحی وب سایت حرفه ای به شما پیشنهاد دهند.

5. سعی کنید همواره سایت را به روز نگه دارید.

طراحی سایت زمانی امکان پذیر است که بتوان در هر زمانی حتی با پیشرفت تکنولوژی هم یک سایت را به روز نگه داشت هرچند سال ها پیش طراحی شده باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسطfirstboy000 (۱۳۹۳/۸/۲۸، ۱۱:۵۲:۵۸ صبح) ، alireza_k (۱۳۹۳/۸/۲۸، ۱۴:۲۷:۳۵ عصر) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۴:۰۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۵:۵۸ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۷:۴۹ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان