هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی یک پروژه ی آزاد
#1
سلام



دوستان دانشنامه آموزشی رسم بنفش آنلاین 

که یک دانشنامه آموزشی است که آموزشهای ساده و تخصصی در تمامی زمینه ها ی عمومی و تخصصی توش ،همه توسط کاربرا منتشر میشه!سیاست و آزادی کلی مطالب در این سایت مثل ویکی پدیا است وتنها تفاوتش در آموزشی بودن و نه دادن اطلاعات کلی،

این دانشنامه براساس انجمن ساز مای بی بی ساخته شده و بهبود می یابد.



همچنین این سایت تازه راه اندازی شده است .اگر مایل هستید میتوانید مطالب آموزشی خود را در سایت منتشر کنید. همچنین میتوانید این سایت را در بهتر کردن طبقه بندی موضوعی کمک کنید.



توجه کنید این یک پروژه ی تجاری نیست!بلکه یک پروژه ازاد است که تنها روش تامین هزینه های آن کمکهای مالی است،(البته بخاطر اینکه کمک مالی در ایران کم است و هنوز جا نیافتاده است به این دلیل این سایت تبلیغات هم قبول میکند،البته بنرهای فعلی همه تبادل بنر هستند)



سایر روشهای حمایت از این پروژه ی آزاد میتوانید:



عنوان و لینک این دانشنامه را در امضاهای خود و همچنین در سایتها و بلاگهای خود میتوانید قرار دهید.



توجه کنید اگر تا یکسال اینده ازاین پروژه حمایت شود،این پروژه چند زبانه خواهد شد تا کشورهای بیشتری را پوشش دهد.



http://www.rasmebanafsh.ir
دانشنامه آموزشی رسم بنفش آنلاین"یاد بگیرید،یاد بدهید"


SmileSmileSmile

www.RasmeBanafsh.ir
پاسخ
#2
دوستان اگه نظری هست بفرمائید و اینکه اونایی که مایلن به طریقی از پروژه حمایت کنن اعلام کنن تا این موضوع چن روزی بالا باشه تا دوستان بیشتری این موضوع رو مشاهده کنن!
دانشنامه آموزشی رسم بنفش آنلاین"یاد بگیرید،یاد بدهید"


SmileSmileSmile

www.RasmeBanafsh.ir
پاسخ
#3
(۱۳۹۳/۷/۲، ۱۸:۴۶:۰۶ عصر)kianoosh1373 نوشته است: دوستان اگه نظری هست بفرمائید و اینکه اونایی که مایلن به طریقی از پروژه حمایت کنن اعلام کنن تا این موضوع چن روزی بالا باشه تا دوستان بیشتری این موضوع رو مشاهده کنن!

با سلام؛
دوست عزیز همه ی ما از صفر شروع کرده ایم و اوایل هیچ درآمدی هم نداشتیم ولی الان دیگه راههای کسب درآمد خیلی زیاده که فکر کنم خودتون هم دیگه راههاشو می دونید.
من بهتون پیشنهاد می کنم توی سایتهای همکاری در فروش ثبت نام کنید و یا popup بگیرید. اینطوری حداقل مقداری از هزینه ها به شما برگشت داده می شه و در کنار سایت هم می تونید هم کسب درآمد کنید و هم سایت رو بالا بکشونید. من یه سایت همکاری در فروش فایل رو بهتون پیشنهاد می کنم که امکانات بسیار خوبی داره (ساب دامین اختصاصی، مشاهده خریدهای موفق و ناموفق و...) داره توی پنل خودتون می تونید کدهای محصول را که جاوا هستند رو کپی کنید و در سایت خود قرار بدید هر کسی با لینک شما خرید کنید برای شما پورسانت خرید محاسبه خواهد شد. پیشنهاد می کنم حتماً توی سایت ثبت نام کنید با یک کلیک می تونید صاحب یه فروشگاه با کلی محصول بشید.


موفق باشید
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۱:۳۸ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۳:۴۵ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۱۴:۱۶ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان