ارسالها: 49
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: ۱ تير ۱۳۹۱
اعتبار:
1
۱۳۹۲/۲/۶، ۰۰:۲۲:۱۴ صبح
سلام خدمت دوستان
من یک بکاپ کامل از کنترل پنل مدیر کل گرفته ام
بعد رفتم سی پنل، myphpadmin تیبلهای دیتابیس قبلی را بصورت کامل حذف کردم
بعد بکاپ را ایمپورت کردم
حالا انجمن پیام خطای زیر را می ده1146 - Table 'zeytun_mybb.mybb_users' doesn't existممنون می شم از دوستان که راهنمایی کنند
zeytun.ir
ارسالها: 429
موضوعها: 87
تاریخ عضویت: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹
اعتبار:
63
در این خطا گفته که جدول sessions وجود ندارد که یا در نسخه پشتیبان شما وچود ندارد و یا پیشوند آن با پیشوند سیستم شما یکی نیست.
ارسالها: 429
موضوعها: 87
تاریخ عضویت: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹
اعتبار:
63
از پنل مدیریت دیتابیس که معمولاً در هاست ها phpmyadmin می باشد بررسی کنید اگر جدول وجود نداشت آن را ایجاد در غیر اینصورت پیشوند آن را با پیشوند موجود در فایل setting بررسی نمایید در صورت عدم همخوانی تصحیح نمایید.
ارسالها: 49
موضوعها: 11
تاریخ عضویت: ۱ تير ۱۳۹۱
اعتبار:
1
۱۳۹۲/۲/۶، ۱۲:۲۱:۲۹ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۲/۲/۶، ۱۲:۲۸:۰۰ عصر، توسط اسحاق.)
تیبل وجود ندارد
برای ری استور کردن، می خواستم بکاپ را ایمپورت کنم که پیام می داد این تیبلها وجود دارد
در اینترنت و سایتهای مختلف جستجو زدم، گفته بودند اول کلیه تیبلهای دیتابیس را حذف کن و بعد ایمپورت کن
آیا روش انها اشتباه بوده است؟