۱۳۹۱/۷/۲۸، ۲۲:۳۲:۵۰ عصر
سلام:
دوستان نمیدونم چرا قسمت پالایش وازه هام غیر فعال شده.هر کلمه ای رو که بهش میدم تغییر نمیده.
دوستان نمیدونم چرا قسمت پالایش وازه هام غیر فعال شده.هر کلمه ای رو که بهش میدم تغییر نمیده.
|
پالایش کلمات
|
|||
|
۱۳۹۱/۷/۲۸، ۲۲:۳۲:۵۰ عصر
سلام:
دوستان نمیدونم چرا قسمت پالایش وازه هام غیر فعال شده.هر کلمه ای رو که بهش میدم تغییر نمیده.
| |||
|
|