۱۳۹۱/۶/۱۴، ۲۳:۰۹:۴۲ عصر
سلام خسته نباشید ترو خدا یه ادیتور خوب که تو اکثر انجمن ها استفاده میشه و بدون ایراده رو به من معرفی کنید ممنون میشم
|
ادیتور
|
|||
|
۱۳۹۱/۶/۱۴، ۲۳:۰۹:۴۲ عصر
سلام خسته نباشید ترو خدا یه ادیتور خوب که تو اکثر انجمن ها استفاده میشه و بدون ایراده رو به من معرفی کنید ممنون میشم
| |||
|
|