هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رفع مشکل ورود Cannot login
#81
اگه یکی خدایی کنه به مشکل ما هم یه نگاهی بندازه قیامت نمیشه !!!
من فقط با ورود اعضا مشکل دارم
خوشا با صدای تو از خود گذشتن صدایم کن صدایم کن صدایم کن

انجمن های دژپل

bluedez.ir
پاسخ
#82
(۱۳۹۰/۴/۳۱، ۱۳:۴۹:۰۵ عصر)zooks نوشته است: اگه یکی خدایی کنه به مشکل ما هم یه نگاهی بندازه قیامت نمیشه !!!
من فقط با ورود اعضا مشکل دارم

انجمن قبلی منم همچین مشکلی داشت و وقتی آدرس دامنه پارک شده رو وارد میکردم لوگین نمیشد ، گاهی هم لوگین میشد اما با کلیک روی لینک ها از انجمن خارج میشدم ، بعد از کلی دست کاری فهمیدم مشکل از دامنه ای است که پارک کردم!

اگر شما هم روی آدرس اصلی انجمنتون دامنه پارک کردید از آدرس اصلی (دامنه ای که انجمن رو روش نصب کردید) وارد بشید شاید مشکلتون حل بشه.
پاسخ
#83
آدرس سایت : bluedez.ir
انجمن : bluedez.ir/forum
زیر دامنه : forum.bluedez.ir
زیر دامنه : dezhpol.bluedez.ir

قبلا با : bluedez.ir/forum کار میکردم
و الان با زیر دامنه ها
در هر دو صورت همین مشکل هست
خوشا با صدای تو از خود گذشتن صدایم کن صدایم کن صدایم کن

انجمن های دژپل

bluedez.ir
پاسخ
#84
آقا من هرکاری میکنم این مشکلاتم حل نمیشه الان 2 شبه تا صبح نمیخوابم که اینو درست کنم ولی نمیشه


از روی لوکال به هاست انتقال دادم , اولش همه چی درست بود ولی دیشب یه دفعه مثه بقیع ی بچه ها از پنل مدیریت میندازتم بیرون

لاگین هم نمیتونم بشم وقتی لاگین میکنم انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده

اون پایین صفحه هم که اسم جدیدتری کاربر رو مینویسه و فقط اسم خودم هست وقتی کلیک میکنم که پروفایل رو ببینم این ارور میده :

Not Found

The requested URL /User-siromid--1 was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.



من تمام پستهای این تاپیک رو خوندم تمام کارها رو انجام دادم ولی نشد

ستینگ رو ویرایش کردم نشد ,
از طریق پنل خواستم برم که هی میپره بیرون نمیشه .
از طریق دیتابیس mybb_settings رفتم تمام کارها رو انجام دادم

ولی باز این مشکلات رو دارم .

لطفا یکی کمک کنه بدجوری کارم عقب افتاده

کسی از مدیرا نیست دسترسی بدم کمکم کنه ؟
پاسخ
#85
من از این آموزش استفاده کردم

و کوکی ها رو از همون سایتی که بهروز جان داده بودند زدم

اما بازم لوگین نمیتونم بشم

وقتی که وارد سایت میشم سایت بالا نمیاد

ایینجا هم مطرحش کردم

http://community.mybbiran.com/thread-6532.html

لطفا راهنمایی کنید

با تشکر
پاسخ
#86
(۱۳۸۸/۵/۲۴، ۱۲:۴۳:۵۴ عصر)Pars نوشته است: مشکل:Cannot_login عدم توانایی ورود:

بیشتر روزها گزارش های مردمی در رابطه به اینکه logins کار نمی کند در فرومشان به ما داده می شد. بیایید این مشکل را یک بار و برای همیشه حل کنیم!

99% مواقع این مشکل به خاطر تنظیمات کوکی نا درست و نا کافی شما می باشد.

راه حل:

تنظیمات کوکی خود را می توانید در مسیر زیر پیدا کنید:

کنترل پنل مدیریت > پیکربندی > تنظیمات > General Configuration
Admin CP > Configuration > Settings > General Configuration.

دو تنظیم وجود دارد: Cookie Domain, Cookie Path.

ابتدا به چند مثال از آن چه که تنظیمات کوکی شما باید باشد نگاه کنید:

اگر آدرس شما http://www.example.com می باشد، تنظیمات شما باید اینگونه باشد:

کد php:
Cookie Domain: .example.com
 Cookie Path
: / 

اگر آدرس شما http://www.example.com/myforum می باشد، تنظیمات شما باید اینگونه باشد:

کد php:
Cookie Domain: .example.com
Cookie Path
: /myforum

گر آدرس شما http://subdomain.example.com/wow می باشد، تنظیمات شما باید اینگونه باشد:

کد php:
Cookie Domain: .subdomain.example.com OR .example.com
Cookie Path
: /wow

متناوبا شما می توانید از این ابزار برای ارایه تنظیمات کوکی خود بر اساس آدرس انجمنتان استفاده کنید.

نقل‌قول: نکته اضافه:
در صورتی که به علت خروج مکرر نمی توانید تنظیمات را ذخیره کنید به هاست خود مراجعه کنید و در پوشه inc فایل settings باز کرده و مطابق آموزش بالا ویرایش کنید.

نکته: به موردی که در ارسال بعدی اشاره شده است نیز توجه کنید.

این تنظیمات کوکی باید در تمام MyBB های نصب شده کار کند. اگر شما اختلاط در سایت داشتید، تنظیمات کوکی شما ممکن است نیاز به کلیات بیشتری داشته باشد.

بعد از اینکه شما تنظیمات کوکی خود را تغییر دادید، لطفا به کاربران خود خبر دهید که از حساب خود خارج شوند و و کوکی هایشان را از مرورگرشان پاک کنند، به این تریتیب کوکی های جدید می توانند اثر داشته باشند.


منبع: مای بی بی ایران
این آموزش توسط امیر میرزاباقری از سایت مادر ترجمه شده است.

سلام
من انجمن رو تازه درست کردم و یه اکانت برای خودم درست کرده بودم که ازش استفاده میکردم ولی الان نه میتونم وارد انجمن بشم و نه وارد پنل مدیریتی باید از کجا این تنظیمات رو انجام بدم یا چجوری دوباره وارده پنل مدیریتی بشم .ممنون
پاسخ
#87
از طریق هاست اقدام کنید .
انجمن آریانیک

http://aria-nik.net

http://aria-nik.com

پاسخ
#88
وای دستتون درد نکنه اقا علیرضا(pars)


توضیحتون محشر بود
پاسخ
#89
دوستان من یه مشکل دارم هر چه جست و جو کردم به نتیجه نرسیدم
من وقتی تو سایت یوزر و پسوردمو وارد میکنم وگزینه ذخیره رو تیک میزنم میتونم وارد انجمن بشم و همه کاری انحام بدم ولی وقتی ببندم مرورگر رو و دوباره باز کنم باید یوزر و پس وارد کنم و همون مراحل قبلی گزینه ذخیره شود انگار کار نمیکنه نمیدونم چرا ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

http://irandiba.ir/
پاسخ
#90
مشکل از پوسته است چون شما از پوسته ترفندستان استفاده کردید و اون پوسته بر اساس پوسته آی آر کینگ ساخته شده این مشکل رو دارد البته شما این راه رو تست کن

(صفر کردن کش) اینم آموزش تصویری

www.p30net.net/showthread.php?tid=169
=============================

برای سفارش قالب اختصاصی به من پی ام بدهید

=============================

[برای ۱.۸] پوسته آدیداس (Adidas Theme)


پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان