هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پلیس فتا: به ایمیل شما برنده لاتاری شده‌اید پاسخ ندهید
#1
Thumbs Up 
پلیس فتا: به ایمیل 'شما برنده لاتاری شده‌اید' پاسخ ندهید
اینترنت - پلیس فتا به کاربران اینترنت به خصوص دارندگان ایمیل‌های یاهو و جی‌میل هشدار داد تا ایمیل‌هایی با پیغام‌ شما برنده لاتری شده‌اید و یا شما برنده خوش شانس این ماه هستید را پاسخ ندهند.

کارشناس پلیس فتا ناجا گفت: تعداد ایمیل هایی که به کاربران اینترنت بخصوص دارندگان ایمیل‌های یاهو و جیمیل با پیغام های بیان شده ارسال می گردد، متاسفانه در حال زیاد شدن است و در این خصوص نیز گزارش‌های ارسالی به سایت پلیس فتا نشان دهنده این موضوع است، که متاسفانه مردم آگاهی مناسب و کافی نسبت به چنین موضوعاتی را ندارند و اکثر درخواست‌های ثبت شده مبنی بر ارائه راهنمایی از پلیس فتا است. برنده شدن در لاتاری‌های خارجی مواردی هستند که ذهن هر کاربر اینترنتی را به خود مشغول کرده و افرادی که تمایل زیاد برای بدست آوردن مال زیاد و آسان را دارند به خود جذب کرده و این کاربران بدنبال بررسی صحت اینگونه موارد هستند.
به نوشته سایت پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، هشدار پلیس فتا به کلیه کاربران این است که در هنگام مواجهه با این گونه موارد مراقب فریب این ایمیل‌ها باشند و خود را به مخاطره نیاندازند. برخی از این گونه ایمیل‌ها اسپم و بسیاری از آنها برای کلاهبرداری به کاربران ارسال می‌شود.

در اغلب موارد کاربری که پیغام برنده شدن برایش ارسال شده به سایت مورد اشاره در ایمیل حتی یک بار هم مراجعه نکرده است.کارشناس پلیس فتا با اشاره به اینکه قوانین موجود در فضای وب و معاملات الکترونیکی بین اللملی بصورت کامل در ایران مورد قبول و اجرا نیستند و حتی مواردی که شرکت های ارائه دهنده سرویس های لاتاری دارای رتبه بین اللملی هستند، نیز اعتبار و ضمانت اجرایی برای انجام تعهداتش در ایران را ندارند.
از این رو پلیس فتا از کلیه کاربران می خواهد تا در صورت مواجه شدن با اینگونه موارد به آنها پاسخ نداده و از ارسال اطلاعات شخصی خود در پاسخ به اینگونه موارد خودداری کنند.
امضا ندارم . اما حرف دارم .. حرف هایی که گذشتگان زدند و من به ان ایمان دارم

از پل نامردی عبور نکن ،بگذار تو را اب ببرد
از ترس شیر به روباه پناه نبر ، بگذار شیر تو را بخورد
ببر باش و درنده  ولی از کنار آهوی بی پناه به آرامی گذر کن (کوروش کبیر )

http://yparsi.ir/
پاسخ
 سپاس شده توسطHOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۰۰:۳۰:۱۵ صبح) ، reza536 (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۰۱:۴۲:۵۷ صبح) ، KNOWIT (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۱۰:۲۶:۰۱ صبح)
#2
آخه طرف باید خیلی مخش تعطیل باشه بخواد به این ایمیلها جواب بده یا حتی بازشون کنه!!
myavarahmadi سابق
پاسخ
 سپاس شده توسطHOssE!N-B (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۰۰:۳۰:۰۶ صبح) ، mohamad m (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۰۶:۴۱:۰۷ صبح) ، KNOWIT (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۱۰:۲۶:۱۱ صبح) ، iranshahrsaz (۱۳۹۱/۲/۱۱، ۱۲:۵۵:۵۶ عصر)
#3
چه جالب امروز ایمیلی دریافت کردم با عنوان md hassan Big Grin گفتم شاید دوستی چیزی باشه ولی توش نوشته بود
کد php:
My name is MrMd Hassan a merchant in Dubaiin the U.A.EI am being diagnosed with esophageal cancer which has defiled all forms of medical treatment, and right now I have only about a few months to liveaccording to medical experts.I want you to collect $12,000,000.00 Dollars on my behalf and use it for charity25will be given to you for your work and time.
For 
more information why I choose youplease get back to me.
MrMd Hassan 
دکترای اعراب بهتر از این نمیشن Tongue
مهم بودن رو فراموش کن!

تیتر روزنامه ی یکشنبه، زباله ی روزدوشنبه است …


پاسخ
 سپاس شده توسطmohamad m (۱۳۹۱/۲/۱۰، ۰۶:۴۱:۱۶ صبح) ، شماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۵:۴۲ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۷:۲۹ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۰:۰۴ عصر)


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان