۱۳۹۱/۱۰/۱۹، ۱۹:۴۴:۵۹ عصر
سلامی مجدد به بچه های گل MyBBIran ...
اول چند وقتی که نبودم و زین پس هم نخواهم بود بابت تغییر شغل و کلا تغییر برخی شرایط زندگی بود که ما به یه سمت دیگه ای رفتیم و کلا کارمون عوض شد و نتونستم زیاد نت وصل بشم و الان نمی دونم دقیقا آخرین بازدیدم کی بوده شاید به 7-8 ماه پیش برگرده ...
در مورد نوین هاست <<<<<<--------------------------
خدمتتون عرض کنم که 3 ماه آخر بود که تصمیم به این کار رو داشتیم اما واقعا کار رو دوست داشتم و کاری به بازده ندارم ، اما 2 ماه آخر بود که فشار کار خیلی بالا بود و اون اوایل بود که دلار (البته ما سرور هامون آلمان Velia DC بود و یورو پرداخت می کردیم) بالا پایین می خواست بشه و تغییرات داشت ، تصمیم به انتقال اکانت ها به سرور های یکی از همکاران کردیم ، البته این کار 2-3 هفته ای طول کشد و ما ماه آخر رو هم پرداخت کردیم و همه اکانت ها رو منتقل کردیم (Account Hosting , Reseller Hosting & VPS) ، البته به مالکین سرور های مجازی گفته بودیم که ماه بعد رو تمدید نکنند و با پرداخت مبلغی برای انتقال بهشون منتقل کردند و Dedicated Server ها رو هم که تا چند وقتی خودم براشون پرداخت می کردم به آلمان و بعد خودشون رو به دیتاسنتر معرفی کردم .
بگذریم ....
اکانت هاست ها رو (لینوکس) رو منتقل شدند به سرور همکارم zagroshosting.com اگه اشتباه نکنم بهمن یا اسفند ماه سال گذشته بود . من خودم به شخصه 4-5 ایمیل به مشتریان زدم طی 3-4 هفته که این کار داره صورت می گیره (خود زاگرس هاستینگ هم چند باری ایمیل زدند که پشتیبانی از این به بعد با ما هست و به شخصه ایمیل ها رو دریافت کردم ازشون)اگه سالیانه خرید کردند الباقی هزینه ها رو بر می گردونم اگه با سرور های زاگرس مشکل داشتند که یک سری ها آمدند و هزینه ها رو گرفتند و بقیه انتقال داده شدند .
تا همین 3 هفته پیش مطلع شدم که سرور های زاگرس (هم دامین خودشون و هم بقیه دامین ها ) بالا نمیاد و هر اطلاعات تماسی ازشون داشتم و هر کاری کردم به برقراری اطلاعات باهاشون وفق نشدم و این اطلاعات تماس رو به بقیه مشتریانمون حتی آقای AriaNic دادم ....
خیلی ها باز اطلاع نداشتند از انتقال بعد از این همه مدت باز طلاش بنده رو این هست که شده حتی از دیتاسنترشون حتی با پرداخت هزینه چند برابر سرور هاشون اطلاعات رو برگردونم (باز با این که ما 1 سال می شه که کلا کار انتقال رو انجام دادیم !! )
در حین گیر و داد کاری باز اومدم سر بزنم و بگم که موضوع از این قرار بوده و یک وقت خدایی نکرده کسی از دست بنده گله ای نداشته باشه از این بابت ، شماره تماس رو آقای ، آی دی یاهو ، شماره تلفن همراه ، شماره شرکت و .... هیچ تغییری نکرده طی این مدت !!
با سپاس از شما که من رو تو این مدت تحمل کردید و اطلاعات خیلی خوبی گرفتم از MyBBIran و ممنون م از همه مدیران قدیمی چه می شناسم و جدید ، موفق و پیروز باشید .
اول چند وقتی که نبودم و زین پس هم نخواهم بود بابت تغییر شغل و کلا تغییر برخی شرایط زندگی بود که ما به یه سمت دیگه ای رفتیم و کلا کارمون عوض شد و نتونستم زیاد نت وصل بشم و الان نمی دونم دقیقا آخرین بازدیدم کی بوده شاید به 7-8 ماه پیش برگرده ...
در مورد نوین هاست <<<<<<--------------------------
خدمتتون عرض کنم که 3 ماه آخر بود که تصمیم به این کار رو داشتیم اما واقعا کار رو دوست داشتم و کاری به بازده ندارم ، اما 2 ماه آخر بود که فشار کار خیلی بالا بود و اون اوایل بود که دلار (البته ما سرور هامون آلمان Velia DC بود و یورو پرداخت می کردیم) بالا پایین می خواست بشه و تغییرات داشت ، تصمیم به انتقال اکانت ها به سرور های یکی از همکاران کردیم ، البته این کار 2-3 هفته ای طول کشد و ما ماه آخر رو هم پرداخت کردیم و همه اکانت ها رو منتقل کردیم (Account Hosting , Reseller Hosting & VPS) ، البته به مالکین سرور های مجازی گفته بودیم که ماه بعد رو تمدید نکنند و با پرداخت مبلغی برای انتقال بهشون منتقل کردند و Dedicated Server ها رو هم که تا چند وقتی خودم براشون پرداخت می کردم به آلمان و بعد خودشون رو به دیتاسنتر معرفی کردم .
بگذریم ....
اکانت هاست ها رو (لینوکس) رو منتقل شدند به سرور همکارم zagroshosting.com اگه اشتباه نکنم بهمن یا اسفند ماه سال گذشته بود . من خودم به شخصه 4-5 ایمیل به مشتریان زدم طی 3-4 هفته که این کار داره صورت می گیره (خود زاگرس هاستینگ هم چند باری ایمیل زدند که پشتیبانی از این به بعد با ما هست و به شخصه ایمیل ها رو دریافت کردم ازشون)اگه سالیانه خرید کردند الباقی هزینه ها رو بر می گردونم اگه با سرور های زاگرس مشکل داشتند که یک سری ها آمدند و هزینه ها رو گرفتند و بقیه انتقال داده شدند .
تا همین 3 هفته پیش مطلع شدم که سرور های زاگرس (هم دامین خودشون و هم بقیه دامین ها ) بالا نمیاد و هر اطلاعات تماسی ازشون داشتم و هر کاری کردم به برقراری اطلاعات باهاشون وفق نشدم و این اطلاعات تماس رو به بقیه مشتریانمون حتی آقای AriaNic دادم ....
خیلی ها باز اطلاع نداشتند از انتقال بعد از این همه مدت باز طلاش بنده رو این هست که شده حتی از دیتاسنترشون حتی با پرداخت هزینه چند برابر سرور هاشون اطلاعات رو برگردونم (باز با این که ما 1 سال می شه که کلا کار انتقال رو انجام دادیم !! )
در حین گیر و داد کاری باز اومدم سر بزنم و بگم که موضوع از این قرار بوده و یک وقت خدایی نکرده کسی از دست بنده گله ای نداشته باشه از این بابت ، شماره تماس رو آقای ، آی دی یاهو ، شماره تلفن همراه ، شماره شرکت و .... هیچ تغییری نکرده طی این مدت !!
با سپاس از شما که من رو تو این مدت تحمل کردید و اطلاعات خیلی خوبی گرفتم از MyBBIran و ممنون م از همه مدیران قدیمی چه می شناسم و جدید ، موفق و پیروز باشید .
....