۱۳۸۹/۴/۲۴، ۱۰:۵۶:۱۶ صبح
دوست عزیز
من مبتدیم نصب هم کردم ولی همچین تنظیمی نداشت میشه شما بگین باید کجاشو ویرایش کنم
من مبتدیم نصب هم کردم ولی همچین تنظیمی نداشت میشه شما بگین باید کجاشو ویرایش کنم
870738829 از July 2010 عضو مرجع فارسی MyBB می باشد.


