۱۳۹۰/۱۲/۳، ۱۱:۰۸:۲۳ صبح
ضمن سپاس، قاعدتا بجای domain.ir باید آدرس خودم رو بنویسم دیگه؟
اما نکته ای که مهمتر هست اینه که من اصلا توی روت هاستم htaccess. ندارم، چون از یک صفحه ی ساده ی html استفاده میکنم، نه از یک cms، و انجمنم توی ساب دامین هست
آیا فقط همین کد رو توی یک فایل htaccess.txt بزارم و بعد تبدیل کنم به htaccess. و بزارم توی روت هاست؟
اما نکته ای که مهمتر هست اینه که من اصلا توی روت هاستم htaccess. ندارم، چون از یک صفحه ی ساده ی html استفاده میکنم، نه از یک cms، و انجمنم توی ساب دامین هست
آیا فقط همین کد رو توی یک فایل htaccess.txt بزارم و بعد تبدیل کنم به htaccess. و بزارم توی روت هاست؟
myavarahmadi سابق


