سلام
من یک مشکلی پیدا کردم خواهش مندم راهنمایی کنید ..
من ادیتور پیشرفته که توسط همین سایت ساخته شده نصب کردم (نسخه ام 1.6 بود و بعد از آپگرید به نسخه 1.6.3 ادیتور مشکل پیدا کرده و متن که وارد میکنی میگه متن وارد نشده و شکلک هم نمیشه ارسال کرد )
اگه میشه بگید چه جوری میشه مشکل ادیتور پیشرفته رو حل کرد ؟
من یک مشکلی پیدا کردم خواهش مندم راهنمایی کنید ..
من ادیتور پیشرفته که توسط همین سایت ساخته شده نصب کردم (نسخه ام 1.6 بود و بعد از آپگرید به نسخه 1.6.3 ادیتور مشکل پیدا کرده و متن که وارد میکنی میگه متن وارد نشده و شکلک هم نمیشه ارسال کرد )
اگه میشه بگید چه جوری میشه مشکل ادیتور پیشرفته رو حل کرد ؟


