۱۳۹۰/۲/۸، ۱۶:۰۴:۵۰ عصر
(۱۳۹۰/۲/۸، ۱۴:۳۱:۳۵ عصر)1STAR نوشته است: الان نام ادمین رو ری نیم کنیم
پلاگینایی که ازین بعد میخوایم نصب کنیم خب؟ و تو بخشه ادمین باید نصب شن مشکلی نداره
بریم تو اون پوشه بذاریم مشکلی پیش نمیاد
باید اسمه ادمینشون رو مثه همون پوشه کنیم یا نه نصب کنیم مثله ایی نیست؟
من رکوردار پلاگین نصب کردنم
سلام هیچ مشکلی پیش نمیاد . پلاگین هایی هم که از این به بعد میخواید نصب کنید اگر پوشه ادمین داشت باید در پوشه ای که قبلا ادمین بوده تغییرنام دادید آپلود کنید




