۱۳۹۴/۱۲/۲۲، ۱۶:۵۱:۵۶ عصر
1. هنگام بروزرسانی نسخه ی انجمن ساز خود را به درستی انتخاب کرده اید؟
بله باکس دراپ داون را باز کردم و گزینه 1.8.3 را انتخاب کردم. که البته تنها نبود و با دو ورژن دیگر با هم در یک ردیق بودند.
2. حق با شماست. از طریق مای بی بی هر هفته به صورت اتومات یک بک آپ در پوشه بک آپ قرار میگرفت و من هر ماه آخرین نسخه را دانلود میکردم. متاسفانه نمیدانم چه اتفاقی افتاد که از ماه قبل دیگر بک آپ در پوشه مربوطه سیو نشد. شاید تنظیمات به دلیلی از حالت هفتگی خارج شد. من دو ماهی نبودم و این مشکلات پیش آمد.
3. یک بک آپ مربوط به تاریخ 1394/10/23 دارم، اما همهی زحماتم در هماهنگسازیها از بین میرود. الان فقط قسمت مدیریت ایراد دارد. برای این قسمت راه حلی به نظرتان نمیرسد. انگلیسی هم بشود مهم نیست. من انگلیسیام خوب است.
من جدیدا یک پلاگین پیدا کردم که برای هر انجمن و زیر انجمن میشود یک هدر اختصاصی گذاشت. الان چند روز است که یک عالمه کار کردم و تا آنجا که میشود خواهش میکنم کمک کنید تا قسمت مدیریت درست شود.
ممنون از پاسگویی. زنده باشی
بله باکس دراپ داون را باز کردم و گزینه 1.8.3 را انتخاب کردم. که البته تنها نبود و با دو ورژن دیگر با هم در یک ردیق بودند.
2. حق با شماست. از طریق مای بی بی هر هفته به صورت اتومات یک بک آپ در پوشه بک آپ قرار میگرفت و من هر ماه آخرین نسخه را دانلود میکردم. متاسفانه نمیدانم چه اتفاقی افتاد که از ماه قبل دیگر بک آپ در پوشه مربوطه سیو نشد. شاید تنظیمات به دلیلی از حالت هفتگی خارج شد. من دو ماهی نبودم و این مشکلات پیش آمد.
3. یک بک آپ مربوط به تاریخ 1394/10/23 دارم، اما همهی زحماتم در هماهنگسازیها از بین میرود. الان فقط قسمت مدیریت ایراد دارد. برای این قسمت راه حلی به نظرتان نمیرسد. انگلیسی هم بشود مهم نیست. من انگلیسیام خوب است.
من جدیدا یک پلاگین پیدا کردم که برای هر انجمن و زیر انجمن میشود یک هدر اختصاصی گذاشت. الان چند روز است که یک عالمه کار کردم و تا آنجا که میشود خواهش میکنم کمک کنید تا قسمت مدیریت درست شود.
ممنون از پاسگویی. زنده باشی


