هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشكل در ارتقا به 1.8
#4
گزینه انتقال خودکار نمیاد واستون ؟ 
اگ انتقال نیافت روش کلیک کنید میره ! 
حالا بازم اساتید جوابتونو میدن 
پاسخ
 سپاس شده توسطtalareagahi (۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۲۲:۴۲:۰۲ عصر)


پیام‌های داخل این موضوع
مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲، ۰۵:۲۰:۵۴ صبح
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶، ۱۳:۵۶:۳۱ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۱۷:۴۱:۳۹ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط Deshneh - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲، ۱۸:۱۶:۱۶ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط Shahin X2 - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴، ۰۱:۰۵:۱۸ صبح
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط مرتضی - ۱۳۹۴/۳/۱۵، ۱۵:۴۰:۰۳ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط Deshneh - ۱۳۹۴/۳/۱۵، ۱۹:۲۸:۰۰ عصر
RE: مشكل در ارتقا به 1.8 - توسط firstboy000 - ۱۳۹۴/۳/۱۵، ۲۰:۱۰:۰۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان