مرجع پارسی MyBB
فوری/مشکل در ادیتور پیشرفته/فوری - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html)
+------ موضوع: فوری/مشکل در ادیتور پیشرفته/فوری (/thread-6647.html)



فوری/مشکل در ادیتور پیشرفته/فوری - alireza96 - ۱۳۹۰/۵/۲۸

سلام
یه مشکل دارم تو ادیتور پیشرفته که وقتی مطلبی رو از جایی کپی میکنی یا خودم مینویسم بعد که ارسال میکنی هر چی کد توش بوده نشون میده مثلا کد رنگ نوشته قبل و بعدش میاد کد ضخیم شدن نوشته و ...
چطوری میشه این مشکل رو حل کرد.خیلی ممنون