![]() |
|
مشکل اساسی در انجمن - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html) +------ انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-93.html) +------ موضوع: مشکل اساسی در انجمن (/thread-6225.html) |
مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹ سلام من تازه انجمنمو راه انداختم، در زیر انجمن هام که مطلب اضافه میکنم، یکی دی میون یه مشکل عجیب براشون پیش میاد ! مثلا این دو لینکمو نکاه کنید: http://forum.ekalabay.com/forumdisplay.php?fid=11&page=1 http://forum.ekalabay.com/forumdisplay.php?fid=7 کلی علامت های عجیب قریب میاد بجای سایتم لطفا راهنماییم کنید در انجمن هم یه سرچ کردم ولی نمیدونم چی سرچ کنم که به جواب برسم ![]() ![]() تمامی زیر انجمن هام که توش پست دادم اینطوری شدن
RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹ شما دقيقا با انجمن چه كرديد اينطور شده ؟ بمبي چيزي توش منفجر نشده ؟ اخيرا پلاگيني چيزي نصب كرديد يا خود به خود اينطور شد ؟ RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹ ![]() نه والا بمبی نترکودنم ! هاستمو عوض کردم فقط ، البته شاید قبل از عوض کردن هاست هم این مشکل رو داشته و من نفهمیدم نمیدونم والا میخواید مشخصات سایتمو بدم خودتون ببینید ؟ این لطف رو اگه وقت داشتید بکنید
RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹ چند روزي هست اينترنت درست و حسابي ندارم ، پس مشكل از انتقال هست ، شما آموزش ها رو بخونيد سادس ، دوباره انتقال بديد . RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹ باید چی کار کنم یعنی ؟ آخه چطوره که فقط این مشکل رو داره پس ؟! ![]() RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹ انتقال هاست رو جستجو كنيد و آموزش دوستمون Pursilo (اگه اشتباه نكنم ) رو مطالعه كنيد . RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹ ممنون ولی آخه همه اون آموزش ها برای انتقال از هاست مجانی به هاست پولیه ، من از هاست پولی رفتم تو هاست پولی ! خیلی از اون پستارو خوندم ولی راه حلی پیدا نکردم ![]() RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹ اساس كار همه يكي هست ، اصلا به پولي و رايگان نيست ، به ما قول دادن كه فردا اينترنت شركت راه بيفته ، اگر كه راه اندازي شد من فردا مي تونم كمي از وقت رو براي انتقال بذارم ، تا فردا RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۳۰ خیلی خیلی گلی محمد جان، ممنون به خاطر توجهت![]() با غیر فعال کردن افزونه im_subscribed مشکل برطرف شد ![]() تیم پشتیبانی هاست درستش کرد |