مرجع پارسی MyBB
مشکل اساسی در انجمن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات دیگر (https://community.mybbiran.com/forum-93.html)
+------ موضوع: مشکل اساسی در انجمن (/thread-6225.html)



مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹

سلام
من تازه انجمنمو راه انداختم، در زیر انجمن هام که مطلب اضافه میکنم، یکی دی میون یه مشکل عجیب براشون پیش میاد ! مثلا این دو لینکمو نکاه کنید:
http://forum.ekalabay.com/forumdisplay.php?fid=11&page=1
http://forum.ekalabay.com/forumdisplay.php?fid=7

کلی علامت های عجیب قریب میاد بجای سایتم
لطفا راهنماییم کنید
در انجمن هم یه سرچ کردم ولی نمیدونم چی سرچ کنم که به جواب برسم HuhConfused
تمامی زیر انجمن هام که توش پست دادم اینطوری شدن Sad


RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹


شما دقيقا با انجمن چه كرديد اينطور شده ؟ بمبي چيزي توش منفجر نشده ؟ اخيرا پلاگيني چيزي نصب كرديد يا خود به خود اينطور شد ؟‌


RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹

Smile
نه والا بمبی نترکودنم !
هاستمو عوض کردم فقط ، البته شاید قبل از عوض کردن هاست هم این مشکل رو داشته و من نفهمیدم
نمیدونم والا
میخواید مشخصات سایتمو بدم خودتون ببینید ؟ این لطف رو اگه وقت داشتید بکنید Rolleyes


RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹


چند روزي هست اينترنت درست و حسابي ندارم ، پس مشكل از انتقال هست ، شما آموزش ها رو بخونيد سادس ، دوباره انتقال بديد .


RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹

باید چی کار کنم یعنی ؟
آخه چطوره که فقط این مشکل رو داره پس ؟! Sad



RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹


انتقال هاست رو جستجو كنيد و آموزش دوستمون Pursilo (اگه اشتباه نكنم ) رو مطالعه كنيد .



RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۲۹

ممنون ولی آخه همه اون آموزش ها برای انتقال از هاست مجانی به هاست پولیه ، من از هاست پولی رفتم تو هاست پولی ! خیلی از اون پستارو خوندم ولی راه حلی پیدا نکردمShy



RE: مشکل اساسی در انجمن - Moh@mm@d - ۱۳۹۰/۴/۲۹


اساس كار همه يكي هست ، اصلا به پولي و رايگان نيست ، به ما قول دادن كه فردا اينترنت شركت راه بيفته ، اگر كه راه اندازي شد من فردا مي تونم كمي از وقت رو براي انتقال بذارم ، تا فردا


RE: مشکل اساسی در انجمن - shervin6623 - ۱۳۹۰/۴/۳۰

Heartخیلی خیلی گلی محمد جان، ممنون به خاطر توجهتHeart
با غیر فعال کردن افزونه im_subscribed مشکل برطرف شد Smile
تیم پشتیبانی هاست درستش کرد