مرجع پارسی MyBB
(ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html)
+------ موضوع: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم (/thread-5365.html)

صفحه‌ها: 1 2


(ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۸

با سلام

آقا من قالب كه عوض كردم حالا بعضي از پلاگين ها رو مي خوام غير فعال كنم اين پيغام ميده



RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۹

بببببببببببببببلهExclamation

چرا كسي نميتونه كمك كنه ؟


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - rizesh - ۱۳۹۰/۲/۱۹

مشکل از دیتا بیس هست!!!


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۹

بله !

شما متغير مثلا پروفايل پيشرفته رو مي دونيد چيه ؟
من اون متغير هاي كه شيه اسم پلاگين بودن رو پاك كردم اما فرقي نكرد


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - ahmadb - ۱۳۹۰/۲/۱۹

ظاهرا پلاگین قبلا به طور ناقص غیر فعال شده و جدول مربوط بهش از دیتابیس پاک شده . چون الان میخواد دوباره پاکش بکنه به خطا میخوره


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۹

الا راه كارش چيه ؟



RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - ahmadb - ۱۳۹۰/۲/۱۹

دقیقا روی کدوم پلاگین این اتفاق افتاده ؟


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۱۹

پروفايل پيشرفته و نمايش كساني كه موضوع رو ديدن
ميشه اين پلاگين يجا ديگه نصب كرد و بك آپ 2تا رو برداشت و رو هاست ايپورت كرد؟


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - ahmadb - ۱۳۹۰/۲/۱۹

بله به احتمال زیاد با بکاپ و ایمپورت مشکلتون حل میشه


RE: (ارور) وقتي مي خوام پلاگين غير فعال كنم - zesht - ۱۳۹۰/۲/۲۰

آقا من اين كارو كردم پلاگين بازديد كننده گان موضوع درست شد
اما پروفايل درست نشد باز اين پيغام داد

و اون بك آپ كه ايمپورت كرده بودم پاك شد