مرجع پارسی MyBB
نحوه حذف یک پلاگین به صورت دستی چگونه است؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html)
+------ موضوع: نحوه حذف یک پلاگین به صورت دستی چگونه است؟ (/thread-3121.html)



نحوه حذف یک پلاگین به صورت دستی چگونه است؟ - parsa_91 - ۱۳۸۹/۸/۱۹

سلام. دوستان من یه پلاگین بازی از سایت مادر ما بی بی گرفتم. بعد از نصبش هر کاری کردم مه وارد کنترل پنل مدیریت بشم نشد.یعنی یوزر و پسورد ادمین رو زدم و منتظر میشم که لود شه صفحه این پیغام رو میده :
Fatal error: Call to undefined function game_meta() in /home/vol2/gigfa.com/gigfa_6514842/pm-forum.gigfa.com/htdocs/admin/index.php on line 406

با تحقیقاتی که کردم و جستجو هاییکه انجام دادم فهمیدم تنها راه که اسونترین هست پاک کردن دستی پلاگین ولی نمیدونم چطوری این کارو انجام بدم.

اون فایل هم که تو پیغام میده رو به تنهایی پک کردم و وقتی خواستم صفحه رو لود کنم پیغام ارور مبنی بر پیدا نکردن صفحه رو میداد. دوباره همون صفحه ای که پاک کرده بودم رو لود کردم ولی درست نشد.

میشه بگین دقیقا چه کار کنم. خواهشا. گیر کردم . ممنون