مرجع پارسی MyBB
خراب شدن پست بیت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html)
+--- انجمن: مشکلات عمومی (https://community.mybbiran.com/forum-175.html)
+---- انجمن: مشکلات رایج (https://community.mybbiran.com/forum-176.html)
+---- موضوع: خراب شدن پست بیت (/thread-18508.html)



خراب شدن پست بیت - S.brother - ۱۳۹۴/۸/۷

سلام
خواستم پست بیتم رو قشنگ کنم برای همین از یکی مرجع ها کدهای پست بیت رو برداشتم ، وقتی کد ها رو اعمال کردم اینطور شد !
http://www.nargili.ir/mybb/showthread.php?tid=294
البته بعد از اون ، از طریق phpmyadmin هم راه عمودی کردن پست بیت رو رفتم ، این رو چطوری میتونم درستش کنم ؟! Big Grin


RE: خراب شدن پست بیت - HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۸/۷

در درجه ی اول باید در همان تایپیک از نویسنده ی کد درخواست راهنمایی کنید! نه در اینجا که نه کد و نه نحوه ی آموزش را در اختیار داریم! 

در مرحله ی دوم کدهای قالب پست بیت و قسمت هایی که تغییر داده اید را بر روی پیشفرض بگذارید! و یا کد های قبلی قالب خود را جایگزین کنید


RE: خراب شدن پست بیت - S.brother - ۱۳۹۴/۸/۷

واقعا شرمنده
Big Grin Big Grin
Big Grin ولی فکر نکنم جواب بگیرم اگه بخوام اونجا بپرسم . . .

این لینک آموزش عمودی کردن پست بیت هست که ازش استفاده کردم :
×درج لینک پشتیبانی های دیگر ممنوع×

و اینم دیزاینش :
×درج لینک پشتیبانی های دیگر ممنوع×


RE: خراب شدن پست بیت - HOssE!N-B - ۱۳۹۴/۸/۷

ابتدا سعی کنید از شکلک ها در جاهای مناسب استفاده کنید! 

در خصوص مشکل هم در ارسال قبل عرض شد:


نقل‌قول: در مرحله ی دوم کدهای قالب پست بیت و قسمت هایی که تغییر داده اید را بر روی پیشفرض بگذارید! و یا کد های قبلی قالب خود را جایگزین کنید.



RE: خراب شدن پست بیت - S.brother - ۱۳۹۴/۸/۷

جایگزین کردم . . .
اما نتونستم برای تغییرات phpmyAdmin کاری بکنم چون زیاد کار نکردم . . .
حالا اینطوری شده :
http://www.nargili.ir/mybb/showthread.php?tid=294&my_post_key=a21ab324d0adea3561e6c035ff02fde2&my_post_key=a21ab324d0adea3561e6c035ff02fde2&theme=4


RE: خراب شدن پست بیت - S.brother - ۱۳۹۴/۸/۸

Huh Huh Huh


RE: خراب شدن پست بیت - firstboy000 - ۱۳۹۴/۸/۸

شاید نوع قالب بندی پست بیت روی این قالب به صورت غیر استاندارد باشه و صرفا حالت افقی در هر دو مورد اعمال شده باشه.
حالت دوم اینکه شما کدهای اضافه تری رو بخاطر ناآشنایی با این زبان و یا طراحی قالب حذف کردید که نتیجه نادرستی گرفتید.

شما باید اینو توی تاپیکی که قالب رو ازش دانلود کردی اعلام کنی.

درج لینک مراجع دیگه ممنوع میباشد.