![]() |
|
ایجاد کد [rtl] اول و آخر همه پاراگراف ها - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: نسخه MyBB 1.8 (https://community.mybbiran.com/forum-149.html) +--- انجمن: مشکلات عمومی (https://community.mybbiran.com/forum-175.html) +---- انجمن: مشکلات رایج (https://community.mybbiran.com/forum-176.html) +---- موضوع: ایجاد کد [rtl] اول و آخر همه پاراگراف ها (/thread-17317.html) |
ایجاد کد [rtl] اول و آخر همه پاراگراف ها - Pr1nCe - ۱۳۹۳/۹/۱۲ سلام خدمت اساتید عزیز مشکلی که دارم اینه که وقتی مطلبی رو توی ورد تایپ میکنم و بعد توی انجمن کپی و ارسال میکنم اول و آخر هر پاراگراف کد [rtl] رو میزنه و فاصله پاراگرافها هم خیلی زیاد میشه ضمنا چطور میشه فونت انجمنم رو مثل همین انجمن بکنم تا خوانا و استاندارد باشه چون توی انجمن خودم هر فونتی رو که انتخواب میکنم مطالب خیلی درشت و بی ریخت میشن یا خیلی کوچیک و ناخوانا RE: ایجاد کد [rtl] اول و آخر همه پاراگراف ها - firstboy000 - ۱۳۹۳/۹/۱۲ از توی نوت پد ببرید بهتره چون ورد با استایل کپی میکنه. متن رو اول وارد نوت پد کنید تا استایل ها از بین برن و بعد از نوت پد کپی کنید به سایتتون. دقت بشه که نوت پد اگر فاصله بین پاراگراف ها بندازه به صورت enter خورده میذاره و شما میتونید با پاک کردن اون خط خالی فاصله رو از بین ببرید. از دکمه های ctrl+shift برای چپ چین کردن یا راست چین کردن استفاده نکنید و برای اینکار از دکمه های خود ادیتور استفاده کنید.اینطور دیگه مای کد آر تی ال نمیفته. فونت اینجا روی قالب پیشفرض موجوده.شما به قلم حالت بولد میدید یا اندازه اون رو زیاد میکنید واینطور میشه. نمونه نمونه نمونه نمونه نمونه نمونه سومی که مشاهده میکنی سایز نداره.(حالت پیشفرض) بین 2 و 3 هست تقریبا.قالب پیشفرض هم همینطوره و با این فونت پیشفرضش روی 12 پیکسل قرار داره. موفق باشید
|