مرجع پارسی MyBB
مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html)
+------ موضوع: مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن (/thread-10701.html)



مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن - mortezaokati - ۱۳۹۱/۳/۷

با سلام

اين مشكل رو من در ارسال شكلكها در انجمن دارم .

ميشه بگيد مشكل از كجاست ؟
ممنون
[تصویر:  1338101112_1_9721f607a5.png]


RE: مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن - Mohammad-Za - ۱۳۹۱/۳/۷

(۱۳۹۱/۳/۷، ۰۰:۵۲:۰۴ صبح)mortezaokati نوشته است: با سلام

این مشكل رو من در ارسال شكلكها در انجمن دارم .

میشه بگید مشكل از كجاست ؟
ممنون
[تصویر:  1338101112_1_9721f607a5.png]

مشکل از ادیتور است.
پیشنهاد می کنم از ادیتور استاندارد خود MyBB استفاده کنید.