![]() |
|
مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن - نسخهی قابل چاپ +- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com) +-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html) +--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html) +---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html) +----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html) +------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html) +------ موضوع: مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن (/thread-10701.html) |
مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن - mortezaokati - ۱۳۹۱/۳/۷ با سلام اين مشكل رو من در ارسال شكلكها در انجمن دارم . ميشه بگيد مشكل از كجاست ؟ ممنون
RE: مشكل در نشان دادن شكلكها در انجمن - Mohammad-Za - ۱۳۹۱/۳/۷ (۱۳۹۱/۳/۷، ۰۰:۵۲:۰۴ صبح)mortezaokati نوشته است: با سلام مشکل از ادیتور است. پیشنهاد می کنم از ادیتور استاندارد خود MyBB استفاده کنید. |