مرجع پارسی MyBB
درخواست سبك نام كاربري - نسخه‌ی قابل چاپ

+- مرجع پارسی MyBB (https://community.mybbiran.com)
+-- انجمن: آرشیو (https://community.mybbiran.com/forum-128.html)
+--- انجمن: آرشیو انجمن های قدیمی (https://community.mybbiran.com/forum-129.html)
+---- انجمن: مای بی بی نسخه 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-83.html)
+----- انجمن: خدمات پشتیبانی MyBB 1.6 (https://community.mybbiran.com/forum-89.html)
+------ انجمن: مشکلات پلاگین (https://community.mybbiran.com/forum-92.html)
+------ موضوع: درخواست سبك نام كاربري (/thread-10676.html)



درخواست سبك نام كاربري - nightwolf - ۱۳۹۱/۳/۵

سلام متاسفانه هرچي تو انجمن سرچ كردم پيدا نشد شما هم لطفا هرجي سبك نام كاربري داريد بهم بديد

مثلا اسم مدير برق بزنه يا سايه داشته باشه پشتش


RE: درخواست سبك نام كاربری - f.gh1372 - ۱۳۹۱/۳/۵

سلام
آموزشش هست . اما رایگان نیست . در قسمت محصولات غیر رایگان سرچ بزنید .


RE: درخواست سبك نام كاربري - ostad24000 - ۱۳۹۱/۳/۵

چرا در انجمن قبلا بود و یکی از دوستان روشش رو منتشر کرده بود.اگر حذف نشده باشه حتما هست.


RE: درخواست سبك نام كاربری - Mohammad.T - ۱۳۹۱/۳/۵

1. http://community.mybbiran.com/thread-10025-post-83063.html#pid83063
2. http://community.mybbiran.com/thread-10645.html
و ...