هاست لینوکس

آخرین بسته‌ی MyBB: نسخه‌ی 1.8.27 MyBB منتشر شد


امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اعطای نمایندگی مستقل پیام کوتاه
#1
Star 
[تصویر:  qbgkn8jgccwf2y4plpwp.jpg]

ریسلری مستقل سامانه پیام کوتاه

    سرویس ریسلری سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت ریسلری مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری (rebranding) ارائه می شود یعنی هر ریسلر می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. این قابلیت برای ریسلرهای هر ریسلر نیز وجود دارد و هر ریسلری که از این سرویس استفاده کند می تواند با نام و برند خود فعالیت نماید. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس ریسلری مستقل پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

سرويس ريسلري مستقل در يك بسته با تمامي امكانات و بدون محدوديت تعداد براي ثبت كاربر و ريسلر ارائه مي شود و هزينه آن ساليانه 1,500,000 ريال (يكصد و پنجاه هزار تومان) مي باشد. هزينه تمديد در سال هاي آتي با توجه به ميزان فعاليت و ميانگين تعداد ارسال روزانه، 10 % تا 100 % تخفيف خواهد داشت.
امکانات کلی سرویسی که در اختیار ریسلرها قرار می گیرد به شرح زیر است:


1. دسترسی به سامانه پیامک با دامنه اختصاصی:
     هر ریسلر می تواند دامنه یا زیردامنه دلخواه خود را ثبت نموده و به سامانه پیامک متصل نماید و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی ریسلر خواهد بود.

2. درج لوگو اختصاصی:
     هر ریسلر می تواند برای سامانه پیامک خود نام مناسبی انتخاب کرده، بر اساس آن یک لوگو طراحی نموده و در نهایت لوگو خود را در صفحه ورودی (login) و صفحه اصلی سامانه قرار دهد.

3. واگذاری نامحدود پنل کاربری:
     هر ریسلر می تواند به تعداد نامحدود کاربر ثبت کرده و پنل کاربری واگذار نماید. همچنین ریسلر می تواند پنل ها را به صورت بسته های مختلفی از ابزارهای سامانه تعریف کرده و پکیج های مختلف را با قیمت های متفاوت در اختیار کاربران بگذارد.

4. واگذاری نامحدود ریسلری مستقل:
     هر ریسلر می تواند به تعداد نامحدود ریسلر مستقل ثبت کرده و پنل های ریسلری را به صورت مستقل یا نمایندگی در اختیار دیگر علاقمندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه بگذارد. پنل های ریسلری نیز همانند پنل های کاربری می توانند امکانات مختلف و محدودیت های متفاوتی داشته باشند و ریسلر می تواند پنل های ریسلری را با قیمت و شرایط دلخواه خود واگذار نماید.

5. تعیین قیمت ها:
     در این سرویس، ریسلر به عنوان یک سرویس دهنده مستقل فعالیت خواهد کرد بنابراین اختیار تعیین قیمت و نحوه واگذاری پنل های کاربری و ریسلری، شماره های مجازی و سایر موارد در اختیار ریسلر می باشد و تمامی درآمدهای ریسلر از این سرویس متعلق به وی خواهد بود.

6. تعیین تعرفه ها:
     تعیین تعرفه ارسال و دریافت پیامک و ایجاد بازه های متناسب با هر تعرفه در اختیار ریسلر خواهد بود. همچنین ریسلر می تواند بازه های مختلفی با تعرفه های متفاوت برای کاربران و ریسلرها ایجاد نماید.

7. شماره های مجازی:
     واگذاری شماره های مجازی به ریسلرها از پیش شماره 3000 خواهد بود . ریسلرها می توانند بر حسب سیاست فروشی که اتخاذ می کنند، شماره ها را به صورت دائمی یا اجاره سالیانه به کاربران خود عرضه نمایند. همچنین ریسلرها می توانند به تعداد نامحدود شماره مجازی تهیه کرده و به صورت اشتراکی یا اختصاصی در اختیار کاربران و ریسلرهای خود قرار دهند.

نکته مهم: افرادی که قبلاً به صورت مستقل یا نماینده سایر سرویس دهندگان فعالیت داشته و شماره های 3000 ارائه می کرده اند می توانند شماره های قبلی خود را به سرویس ریسلری منتقل کرده و بدون پرداخت هزینه مجدد، از آن ها استفاده نمایند. بدیهی است حق امتیاز شماره های 14 و 12 و 10 رقمی از رنج هر شماره 8 رقمی کماکان برای صاحب آن شماره محفوظ خواهد بود. یادآور می شود انتقال شماره مجازی مشروط به همکاری سرویس دهنده قبلی یا ارائه مستندات مالکیت شماره مجازی نظیر قرارداد یا فاکتور معتبر فروش قطعی شماره است.

8. عدم نیاز به هاست یا سرور:
     سرویس ریسلری سامانه پیامک نیازی به نصب روی هاست یا سرور خاصی ندارد و بسترهای میزبانی و ارتباطی آن به صورت متمرکز توسط پارسی پیامک تأمین می شود.

پیامک : 30006790
آی دی یاهو : a_apadana_o

مشاهده دمو پنل کاربری: parsipayamak.com
نام کاربری: demo
رمز عبور: demo
مردي که کوه را از ميان برداشت کسي بود که شروع به برداشتن سنگ ريزه ها کرد

[تصویر:  download.php?img=74]
پاسخ
 سپاس شده توسطMohammad-Mo (۱۳۹۱/۱۲/۱۱، ۲۳:۱۳:۱۸ عصر) ، isouda (۱۳۹۱/۱۲/۱۲، ۱۸:۳۱:۳۳ عصر) ، محمد محمدی (۱۳۹۴/۱/۶، ۱۵:۵۱:۴۶ عصر) ، shadi (۱۳۹۴/۱/۸، ۱۶:۴۷:۱۴ عصر) ، motorola30 (۱۳۹۵/۱/۶، ۱۴:۵۶:۲۸ عصر) ، marzlandad (۱۳۹۸/۲/۱۲، ۱۲:۴۸:۵۲ عصر)
#2
هزینه چقدر میشود
پاسخ
 سپاس شده توسطisouda (۱۳۹۱/۱۲/۱۲، ۱۸:۳۲:۱۳ عصر) ، SUPPORT (۱۳۹۱/۱۲/۱۵، ۲۳:۵۹:۴۶ عصر)
#3
(۱۳۹۱/۱۲/۱۱، ۲۳:۱۲:۳۴ عصر)KAMRANASD نوشته است: هزینه چقدر میشود

با سلام .
هزینه 150.000 تومان می باشد .
مردي که کوه را از ميان برداشت کسي بود که شروع به برداشتن سنگ ريزه ها کرد

[تصویر:  download.php?img=74]
پاسخ
 سپاس شده توسطisouda (۱۳۹۱/۱۲/۱۲، ۱۸:۳۲:۲۱ عصر) ، Mohammad-Mo (۱۳۹۱/۱۲/۱۵، ۲۳:۴۴:۵۵ عصر)
#4
اعطا نمایندگی اینترنتی میباشد؟
پاسخ
 سپاس شده توسطSUPPORT (۱۳۹۱/۱۲/۱۵، ۲۳:۵۹:۴۲ عصر)
#5
(۱۳۹۱/۱۲/۱۵، ۲۳:۴۵:۲۳ عصر)KAMRANASD نوشته است: اعطا نمایندگی اینترنتی میباشد؟

بله . به صورت اینترنتی براتون فعال میکنیم .
مردي که کوه را از ميان برداشت کسي بود که شروع به برداشتن سنگ ريزه ها کرد

[تصویر:  download.php?img=74]
پاسخ
#6
من یک پنل اس ام اس از smscenter.ir گرفتم

امکانش هست کابراهام رو جابه جا کنم ؟
پاسخ
 سپاس شده توسطشماره مجازی (۱۴۰۱/۸/۲۶، ۰۱:۵۵:۵۴ صبح) ، گراف مسنجر (۱۴۰۱/۱۰/۳، ۰۴:۱۷:۴۰ صبح) ، چارتر ۴۲۴ (۱۴۰۲/۹/۱۲، ۱۵:۲۰:۲۳ عصر)


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سامانه پیام کوتاه بصورت رایگان autopayamak 0 1,027 ۱۳۹۴/۱۱/۱۰، ۰۲:۱۰:۳۴ صبح
آخرین ارسال: autopayamak
Thumbs Up █ پنل نمایندگی پیامک - تلگرام - ایمیل با تعرفه هر پیام 86 ریال فقط 199 هزار تومان █ payamkutah.com 0 1,191 ۱۳۹۴/۱۱/۶، ۱۴:۴۲:۱۳ عصر
آخرین ارسال: payamkutah.com
  سامانه پیام کوتاه hamrah 0 1,242 ۱۳۹۳/۱۱/۲۲، ۱۹:۴۸:۲۵ عصر
آخرین ارسال: hamrah
  معرفی سایت در زمینه پیام کوتاه تبلیغاتی و پیام صوتی isouda 0 1,390 ۱۳۹۳/۶/۱۵، ۱۱:۴۶:۴۹ صبح
آخرین ارسال: isouda
  فروش پنل پیام کوتاه + خط اختصاصی با 20 درصد تخفیف بمناسب ماه مبارک رمضان ghasedak-namin 2 2,406 ۱۳۹۲/۴/۲۵، ۱۱:۰۱:۳۰ صبح
آخرین ارسال: ghasedak-namin
  نمایندگی پیام کوتاه با تعرفه پیامک 86 ریال با خط و دامین اختصاصی ghasedak-namin 0 1,555 ۱۳۹۲/۴/۱۹، ۱۷:۳۳:۳۰ عصر
آخرین ارسال: ghasedak-namin
  اعطای نمایندگی نامحدود پیامک kohansal 0 1,699 ۱۳۹۲/۳/۱۷، ۱۲:۰۳:۲۲ عصر
آخرین ارسال: kohansal

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان