مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: پلاگین فال حافظ
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
دوستان کسی پلاگین فال حافظ دارد؟ یا اصلا ساخته نشده است؟
در بعضی از وبلاگها کد هایش موجود است اما به همان جا لینک است میخواهم ببینم پلاگین هم دارد؟ که مستقل در انجمن خودمان باشد.؟
اون کدی که برای بلاگ ها هستش اگر اشتباه نکنم یک کد html یا جاوا اسکریپت هستش که فایل خافظ درون یک فایل js ذخیره شده ! و اون رو به هر جایی می تونید لینک کنید !

پلاگینش هم مطمئن نیستم اما فکر نمی کنم سخته شده باشه !

اما فکرن نمی کنم کد جاوا اسکریپتش مناسب برای فروم باشه و اندازش مناسبه همون وبلاگهSmile
درود : دوست عزیز ببین اگه اینو میخوای تا برات بزارم .

با تشکر از پاسخ دوستان و کاربر محترم darya1012

البته این کد هایی که نام بردید در فروم هم قابل اجراست و بنده تست کردم ، و کد ها را قرار دادم و در انجمن نمایان شد ، منتها برای دیدن فال مورد نظر در صفحه سایت مربوطه باز میشود ،
و من میخواهم که در انجمن خودمان باز شود و فایل اصلی فال حافظ در انجمن خودمان باشد که وقتی کلیک میکنیم در خود فروم باز شود و ادرس خود فروم باشد.
ایا فایل اصلی را میشود در انجمن بار گزاری کرد؟

الان همین فالی که جناب darya1012 قرار داده اند پس از کلیک به سایت خودشان میرود و اگر روزی این سایت جمع اوری شود یا بسته شود ، خوب طبیعتا فال نیز غیر فعال میشود.
بازم میگم مطمئن نیستم ! اما شما اینو امتحاد کن شاید جواب داد !

شما کد فال ر. کامل چک کن !

هر جا آدرسی دیدی که آخرش به js تموم میشد پیدا کن ! آدرس رو کپی کن و توی آدرس بار مرورگرت کپی کن !


کدی که باز میشه رو کپی کن و توی ویندورزت یک new document ایجاد کن کد رو پیست کن و با پسوند js سیو کن و هر جا که میخواهی آپلود کن و آدرس جدید رو جایگزین آدرس اولیه کن !

امیدوارم واضح بوده باشه Heart
این کار را کردم اما باز همان سایت باز شد.
من new documet را باید کجای ویندوز باز کنم ف در درایو c:/windows داخل فولدر باشد یا نه؟ و نام فولدر هم همان نیو داکیومنت باشد؟
اسکریپت داره. یه ساب دامین بسازید فایلهارو بریزین توش. نه نصب لازم داره نه دیتابیس
مهم نیست که نیو داکیومنت رو کجا ی ویندوز ایجاد میکنید ! چون باید آپلود بشه

نامش هم باید هماهنگ نامی که در کد اصلی قرار داره قرار بدید
نتوانستم انجام بدهم.

این کد فال حافظ است وقتی این را مثلا در یکی از بلوکهای پرتال قرار میدهم نصب میشود ولی به وقتی کلیک میکنیم به ادرسی که از قبل داده شده است میرود و انجا میتوانید پاسخ فال را ببینیم.
حالا میخواستم این پاسخ در انجمن خومان باز شود. که نتوانستم راه اندازی کنم. شما این کد ها را تست کنید ببینید امکان پذیر است؟

کد php:
</<span style="text-decoration: none; font-weight: 700"><font color="#00FF00">حافظ</font></span></a></p><!-- http://bahar22.com Web Master Tools --><center><head></center><script type="text/javascript" src="http://bahar22.com/ftp/Falehafez/cod/5.js"></script></head><!-- http://bahar22.com Web Master Tools --> 
صفحه‌ها: 1 2