مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: شمارش معکوس برای نابودی IE 6 آغاز شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  937f929d420ab20a5c9d96a1ab9e2021_L.jpg]
بیش از 10 سال از تولد مرورگر Internet Explorer 6 مایکروسافت می گذرد ولی هنوز حدود 12 درصد کاربران اینترنت از این مرورگر باستانی استفاده می کنند و به شدت از نظر امنیتی در خطر هستند. مایکروسافت در راستای مجاب کردن کاربران به کنار گذاشتن Internet Explorer 6 و استفاده از مرورگرهای مدرن و امن مانند Internet Explorer 9.0 وب سایت www.ie6countdown.com را راه اندازی کرده است.

مرورگر وب Internet Explorer 6 ده سال پیش ساخته شد و علاوه بر مشکلات امنیتی، بسیاری از فناوری های امروز را پشتیبانی نمی کند. سرعت نمایش صفحات وب در Internet explorer 6 به شدت پایین است و امکانات بسیار کمی را در اختیار کاربر می دهد.

مایکروسافت قصد دارد تعداد کاربران IE 6 را به کمتر از یک درصد برساند. بسیاری از افرادی که از Internet Explorer 6 استفاده می کنند یا نمی دانند مرورگرهای بهتری وجود دارد و یا نمی توانند مرورگرهای جدیدی نصب کنند. ولی بدون شک اگر کسی با یکی از مرورگرهای مدرن کار کند هرگز IE 6 را اجرا نخواهد کرد.

سایت www.ie6countdown.com تعداد کاربران IE 6 را در کشورهای مختلف نشان می دهد. در حال حاضر کاربران در 43 کشور دنیا از IE 6 استفاده می کنند. بیشترین سهم از آن کشورچین است. در این سایت با وجود تعداد بسیار زیاد کاربران ایرانی IE 6، آمار مرتبط با کشورمان ذکر نشده است.

34.5% از کاربران IE 6 در چین، 24.8% در کره جنوبی، 12.3% در هند، 10.7% در تایون و 2.9% در امریکا هستند.

اگر شما هم از Internet Explorer 6 استفاده می کنید، وقت را از دست ندهید و همین الان نسبت به دریافت یکی از مرورگرهای مدرن امروز که لینک دانلود رایگان آنها در ادامه آمده است اقدام کنید و بیش از این، امنیت اطلاعات خود را به خطر نگذارید و از امکانات و سرعت بسیار خوب مرورگرهای امروزی لذت ببرید:

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/]Firefox
http://www.microsoft.com/windows/interne...fault.aspx
http://www.google.com/chrome