مرجع پارسی MyBB

نسخه‌ی کامل: انتقاد شدید از آقای Mohammad-Za به دلیل عدم پاسخگویی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درود : ضمن کسب اجازه از مدیریت محترم سایت می خواستم در این پست از آقای Mohammad-Za به دلیل عدم پاسخگویی در پلاین بانک از ایشان انتقاد کنم . یه همچین پلاگینی با این همه اسقبال چرا مدیر مربوطه آن یا پلاگین نویسش به سایت سر نمیزنه الان شما پروفایل آقای زنگنه رو مشاهده کنید میبینید که آخرین بازدیدش از سایت ۱۳۹۲/۸/۳۰ ۱۳:۰۵:۳۵ عصر می باشد در حالیکه بنده این پلاگین رو خریداری کردم الان هم به مشکل برخوردم ولی اصلا جوابی از ایشون نشنیدم از مدیریت محترم درخواست دارم با ایشان برخورد قانونی شود نه به ایشان بی احترامی میکنم نه به سایت بنده این حق رو دارم که پلاگینی رو که خریداری کردم ساپورت کامل بشم ولی متاسفانه از پنج شنبه مورخه 1392/09/14 که این پلاگین رو خریداری کردم لایسنس رو برا من نفرستادن هر چی هم به ایشون ایمیل و پیام خصوصی میدم اصلا جواب نمیدن مگه شبی بیست دقیقه به سایت سر زدن چه کاری داره ؟؟؟؟

من متاسفانه پلاگین رو نصب کردم فکر میکردم مثل همه پلاگین ها هست کجا اگه لایسنس نداشته باشی سایتت نابود میشه بنده مجبور شدم بک آپ یک روز قبل رو برگردونم و نزدیک به 100 کاربر و 200 تا پست رو از دست دادم سایت بنده پولی بود و روزی ده تا کاربر ویژه داشتم و هر کاربری هم 25000 هزینش بوده ببینید من چه ضرری کردم حالا کی میخواد جواب بنده رو بده نمیدونم . ان شالله ایشون بیاد و به من پاسخگو باشند . ان شالله .
درود

دوست عزیز هر کس مشکلاتی دارد

نه اینکه شما حق ندارید

اما انتقاد در درجه اول باید سازنده باشد نه تخریب کننده.

شما به عنوان یک خریدار آیا قبل از خرید، محصول مورد نظر را بررسی نمی کنید؟ تاپیک محصول ایشون مدتی است بدون پاسخ از طرف ایشون مونده و آن هم به دلیل مشکلاتی است که در زندگی برای هر کدام از ما به وجود خواهد آمد.

و موردی که من حق را به شما نمی دهم این است که در تاپیک پلاگین بانک نوشته شده است:

نقل‌قول: [تصویر:  wrench.png] نصب: ابتدا از طریق فرم درخواست License پلاگین بانک درخواست License دهید.
*در صورتی‌که پلاگین را خریداری نکرده باشید، این فرم برایتان باز نخواهد شد.

پس از دریافت فایل License، فایل پلاگین را از حالت فشرده خارج کنید و فایل License را در کنار فایل bank_install.php در پوشه‌ی UPLOAD بریزید.

به دو واژه "ابتدا" و "پس از" دقت کنید

پیروز باشید.
خب بندگان خدا هم حق دارند پول دادند و هنوز خدماتی نیافته اند
فکر کنم بجای دقت به واژه ها به کار کاربرا سریعتر رسیدگی بشه بهترهRolleyes
ضمن عرض خسته نباشيد به آقای زنگنه ، پيشنهادِی داشتم ، لطفا هر موقع به مدت طولانی بيش از 5 روز به علت مشغله های كاری يا مسافرت از انجمن بدور هستيد حتما با يك متن بزرگ داخل خود تاپيك بانك بنويسيد كه تا مورخ فلان روز در انجمن حضور ندارم به اين دليل : ...
سلام

امیدواریم که ایشون سلامت باشن و زودتر مشکلاتشون حل بشه

ای کاش شماره تماسی داشتیم از این بزرگوار .